ادامه بارش zwnj;ها در کشور/ کاهش دما در نوار شمالی


ادامه بارش zwnj;ها در کشور/ کاهش دما در نوار شمالی

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت. به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،امین حسین نقشینه کارشناس هواشناسی در مورد آخرین وضعیت آب و هوایی گفت: برای امروز بخش هایی از استان های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش را خواهیم داشت که به صورت باران و برف همراه با وزش باد خواهد...

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،امین حسین نقشینه کارشناس هواشناسی در مورد آخرین وضعیت آب و هوایی گفت: برای امروز بخش‌هایی از استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش را خواهیم داشت که به صورت باران و برف همراه با وزش باد خواهد بود. وی ادامه داد: انتظار داریم در نواحی مرتفع جنوب کرمان، جنوب هرمزگان، جنوب بوشهر و فارس هم بارش‌های خفیفی را داشته باشیم.


وی گفت: برای فردا بیشتر نقاط کشور جو پایدار را خواهند داشت که در شهر‌های پر تردد و صنعتی انتظار افزایش غلظت آلاینده‌های جوی را شاهد هستیم.
نقشینه گفت: از فردا تا سه شنبه بخش‌هایی از هرمزگان و جنوب کرمان و پس فردا در سواحل شرقی دریای عمان در جنوب سیستان و بلوچستان با افزایش ابر بارش‌های پراکنده همراه با رعد و برق را انتظار داریم.


وی ادامه داد: اما چهارشنبه به تدریج با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب کشور استان‌های خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، فارس، هرمزگان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، کرمان و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش خواهیم داشت که در نقاط سردسیر و مرتفع بارش‌ها به شکل برف خواهد بود که این بارش‌ها هم میتوانند همراه با رعد و برق و تندباد باشد.


وی گفت: امروزدر نیمه شمالی کشور کاهش دما رخ می‌دهد و فردا این کاهش دما در نواحی شرق و شمال شرق وجود خواهد داشت.
نقشینه گفت: دریای خزر امروز و خلیج فارس دوشنبه مواج و متلاطم خواهد شد.


وی در پایان در مورد وضعیت جوی پایتخت گفت: هوای تهران امروز صبح پاک، از فردا هوای تهران همراه با غبار محلی و از این رو جبهه پایداری را شاهد خواهیم بود، بیشینه دما امروز ۱۱ و فردا پس فردا ۸ درجه پیش بینی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


10 سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در کنکور