​شناسایی 6 بیمار جدید مبتلا به سویه اُمیکرون در کشور


​شناسایی 6 بیمار جدید مبتلا به سویه اُمیکرون در کشور

سلامت نیوز: سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از شناسایی 6 مورد بیمار جدید مبتلا به سویه اُمیکرون در کشور خبر داد. به گزارش سلامت نیوز به نقل از وبدا، محمد هاشمی با اعلام این خبر، اظهار کرد: پس از آزمایش های انجام شده، امروز 6 بیمار دیگر مبتلا به سویه جدید اُمیکرون در کشور شناسایی شدند که 5 نفر از آنها در هرمزگان و یک نفر در...

سلامت نیوز: سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از شناسایی ۶ مورد بیمار جدید مبتلا به سویه اُمیکرون در کشور خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وبدا، محمد هاشمی با اعلام این خبر، اظهار کرد: پس از آزمایش‌های انجام شده، امروز ۶ بیمار دیگر مبتلا به سویه جدید اُمیکرون در کشور شناسایی شدند که ۵ نفر از آنها در هرمزگان و یک نفر در بابل بوده است.

وی افزود: تا پیش از این، ۷ مورد ابتلا به این سویه جدید و یک مورد نیز در مشهد مقدس شناسایی شده بودند و با احتساب موارد جدید، تعداد بیماران شناسایی شده مبتلا به اُمیکرون در کشور به ۱۴ نفر رسید.

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: تقاضای ما از مردم علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات، تزریق دُز سوم واکسن کرونا در اسرع وقت است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سردرد ناشی از فشار هوا چیست؟ حقایقی در مورد میگرن و سردرد ناشی از فشار هوا