ارتقای دانش بهره برداران، دستیابی به کشاورزی پایدار را تسریع می کند


ارتقای دانش بهره برداران، دستیابی به کشاورزی پایدار را تسریع می کند

ارومیه-ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: ارتقای دانش بهره برداران، دستیابی به کشاورزی پایدار را تسریع کرده و حفاظت از منابع تولید را محقق می کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه سراسری کشاورزی در ارومیه افزود: حرکت به سمت کشاورزی مدرن و پایدار، مقاومت اقتصادی مزارع را افزایش می ‎دهد و به کشاورزان کمک می‌کند تا کیفیت زندگی خود را بهبود بخشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان ارومیه گفت: برگزاری نمایشگاه های تخصصی، نقش مهمی در افزایش آگاهی کشاورزان و توسعه کشاورزی پایدار و مدرن در استان دارد.

وی بر اهتمام ویژه در جهت توسعه تکنولوژی و فناوری های جدید در بخش کشاورزی استان تاکید کرد و اظهار داشت: با مشاهده آخرین دستاوردها و یافته های علمی در بخش کشاورزی با وجود تحریم های ظالمانه احساس غرور می کنیم که با اعتقاد به خودباوری و اعتقاد به اصل "ما می‌توانیم " شاهد اتفاقات و تحولات بزرگی در این بخش هستیم.

حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه تلاش برای پیگیری تحقق شعار سال در رابطه با پشتیبانی و رفع موانع تولید در حوزه کشاورزی و حل مشکلات مردم نباید فراموش شود ادامه داد: کشاورزان و نقش مهم آنان در تولید و خودکفایی نیاز به تشکیل نمایشگاه های متعدد در معرفی دستاوردهای موجود و تکنولوژی های نوین را دو چندان می کند.

دوازدهمین نمایشگاه سراسری کشاورزی، دام، طیور و آبزیان، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی آذربایجان غربی در ارومیه با حضور ۱۰۰ شرکت داخلی و نمایندگان شرکت های خارجی از اول تا پنجم دی ماه در حال برگزاری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک