میزبانی کیش از مسابقه فوتبال قطع عضو غرب آسیا و اخبار کوتاه ورزشی


میزبانی کیش از مسابقه فوتبال قطع عضو غرب آسیا و اخبار کوتاه ورزشی

کیش - ایرنا - میزبان مسابقه فوتبال قطع عضو  قهرمانی غرب آسیا و آغاز رقابت های والیبال ساحلی از جمله اخبار کوتاه ورزشی کیش است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، رقابت های فوتبال قطع عضو قهرمانی غرب آسیا ( مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ترکیه ) از ۱۴ اسفند برابر با پنجم مارس در کیش آغاز می شود که این مسابقات صبح و بعد از ظهر ۱۵ و ۱۶ اسفند در مجموعه المپیک کیش برگزار می شود.

تیم ایران از تاریخ هفتم اسفند وارد کیش می شود تا 1۳ این ماه در زمین چمن مصنوعی صبح ها از ساعت ۱۰ الی ۱۲ و بعد از ظهر از ساعت ۱۶ الی ۱۸ به تمرین خواهد پرداخت.

سوت آغاز رقابت های والیبال ساحلی به صدا آمد

رقابت های والیبال ساحلی مردان پس از مدتها که به دلیل شیوع کرونا تعطیل شده بود ، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ،با حضور ۱۱ تیم در ۴ گروه از عصر دوشنبه در محل پلاژ آقایان و مجموعه ورزش های ساحلی آغاز شد.

مرحله گروهی این رقابت ها روز گذشته با انجام هفت دیدار پیگیری می شود و تیم های اول و دوم هر گروه در دور مقدماتی به دور بعد صعود می کنند.

این رقابت ها با حضور تیم های کیش مصالح ، الصاروج ، ماهان پرشین الف و ب ، شارستان ، آری دان بیلیارد، صدا و سیما ، اچ وان ، مبلمان کاسونی ، آنجل و تیم جوانان تا هفتم دی ماه ادامه دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟