بازار مبل‌فروشان اهواز تحت تاثیر نمایشگاه‌های فصلی


بازار مبل‌فروشان اهواز تحت تاثیر نمایشگاه‌های فصلی

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان مبل و درودگران اهواز گفت: اغلب مردم خریدهای خود را از اصناف فروشنده مبل انجام نمی‌دهند و به سمت نمایشگاه‌های فصلی سوق پیدا کرده‌اند که این موضوع، شرایط را تا حدودی برای اصناف فروشنده مبل دشوار کرده است.

شهرام صفاریان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت بازار مبل اهواز و پیش‌بینی میزان فروش در آستانه عید نوروز اظهار کرد: قیمت مبل و اجناس مرتبط با آن، نسبت به تابستان سال جاری تاکنون حدود ۲۵ درصد افزایش داشته است. در حال حاضر نیز با توجه به شیوع سویه اُمیکرون، نمی‌توان وضعیت خرید و فروش مبل زا در آستانه عید نوروز پیش‌بینی کرد و باید منتظر وضعیت بیماری در آن مقطع زمانی ماند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های مبلمان و استقبال مردم از این نمایشگاه‎ها افزود: اغلب مردم خریدهای خود را از اصناف فروشنده مبل انجام نمی‌دهند و به سمت نمایشگاه‌های فصلی سوق پیدا کرده‌اند که این موضوع، شرایط را تا حدودی برای اصناف فروشنده مبل دشوار کرده است.

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان مبل و درودگران اهواز گفت: زمانی که نمایشگاه‌های مبل برپا می‌شوند، بازار اصناف مبل‌فروش کاملا قفل می‌شود و مراجعه خریداران به این اصناف‌، به صفر می‌رسد.

صفاریان گفت: صحبت‌هایی مبنی بر برگزاری یک نمایشگاه مبل دیگر در اهواز در اواخر دی‌ماه شده است و اگر این موضوع اتفاق بیفتد، ضربه بزرگی به اصناف مبل‌فروش وارد خواهد شد.

وی درباره وضعیت تولیدکنندگان مبل نیز افزود: تعداد این تولیدکنندگان در اهواز، انگشت‌شمار و محدود است و در کل، هزینه‌های تولید مبل برای تولیدکنندگان به صرفه نیست.

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان مبل و درودگران اهواز با اشاره به قیمت مبل گفت: قیمت سرویس‌های مبل نیمه سلطنتی تقریبا از ۳۵ میلیون تومان شروع می‌شود و تا ۲۲۰ میلیون تومان هم می‌رسد، البته این قیمت‌ها بسته به نوع و کیفیت، متفاوت خواهد بود.

وی افزود: سرویس‌های مبل و متعلقات آن‌ها متفاوت هستند اما متوسط قیمت مبل از ۲۰ میلیون تومان شروع می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی