ارسال 7٠ اثر به اولین جشنواره ملی نماز و نیایش ویژه شهدای مدافعان حرم سلامت کشور


ارسال 7٠ اثر به اولین جشنواره ملی نماز و نیایش ویژه شهدای مدافعان حرم سلامت کشور

نوروزی گفت: تا به امروز 7٠ اثر به اولین جشنواره ملی نماز و نیایش ویژه شهدای مدافعان حرم سلامت کشور ارسال شده است.

«علیرضا نوروزی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، گفت: اولین جشنواره ملی نماز و نیایش ویژه شهدای مدافعان حرم سلامت کشور به‌مناسبت دومین سالگرد شهید سردار سلیمانی برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه تا به امروز ۷٠ اثر به این جشنواره از سطح استان ارسال شده، افزود: نقش و تاثیر نماز مطلوب در هویت فرد، خانواده، جامعه، جلوه های زیبای نماز در محورهای جهاد و مقاومت، نقش نماز در تمامی حالات مانند میدان نبرئ و عرصه های خطر و تبیین و تحلیل فلسفه نماز و راز و رمزهای آن با زبان هنر محورهای فعالیت جشنواره را تشکیل می دهد.

نوروزی رشته های فعالیت در جشنواره را ادبی، هنری، پژوهشی و فضای مجازی عنوان کرد و گفت: الگوسازی عینی شهدای حرم و سلامت برای نسل نو، نقش نماز در ترویج فرهنگ شهادت با عنایت به مکتب شهید سلیمانی و حفظ ارزش های رزمندگان و مدافعین سلامت را از جمله اهداف جشنواره برشمرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی ادامه داد: معرفی ابعاد شخصیتی و زندگینامه شهدا با رویکرد نماز، جهت دهی ظرفیت فرهنگی مخاطب به سمت فرهنگ اقامه نماز و شناسایی استعدادهای علمی و هنری و به کارگیری آنان را از دیگر اهداف جشنواره ملی نماز و نیایش ویژه شهدای مدافعان حرم سلامت کشور عنوان کرد.

وی با بیان اینکه زمان اجرای این جشنواره دی‌ماه سالجاری به مناسبت سالگرد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی است، افزود: آخرین مهلت ارسال آثار 10 دی ماه بوده و شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به شماره همراه 09149682149 در واتساپ ارسال کنند.

پایان پیام/566

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب