قاچاقچیان کالا و ارز در آذربایجان‌شرقی 959 میلیارد ریال جریمه شدند


قاچاقچیان کالا و ارز در آذربایجان‌شرقی 959 میلیارد ریال جریمه شدند

تبریز - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: در 9 ماه سال جاری قاچاقچیان کالا و ارز در استان به پرداخت بیش از 959 میلیارد و 583 میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

سیداحد یوزباشی، روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه در این مدت ۲ هزار و ۵۹۹ پرونده تخلف در حوزه قاچاق کالا و ارز در تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی، رسیدگی و مختومه شده است، افزود: در سال جاری ۲ هزار و ۷۳۶ پرونده به تعزیرات حکومتی استان وارد شده است و هم اکنون به ۱۷۹ پرونده در این حوزه نیز رسیدگی می شود.

وی اظهار داشت: در این مدت در حوزه کالا و خدمات نیز ۹ هزار و ۸۱۰ پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی استان وارد و ۹ هزار و ۲۳۴ پرونده پس از رسیدگی مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: در حوزه کالا و خدمات بیش از ۲ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال برای پرونده های تخلف جریمه صادر شده و هم اکنون کار رسیدگی به ۶۲۲ پرونده تخلف در این بخش در حال انجام است.

یوزباشی، ادامه داد: در حوزه بهداشت، دارو و درمان نیز در ۹ ماه امسال ۷۷۴ پرونده تخلف در استان رسیدگی و مختومه شده و برای آن ها بیش از ۱۴ میلیارد و ۴۲۹ میلیون ریال جریمه صادر شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۸۰۳ پرونده در این حوزه به تعزیرات حکومتی استان وارد شده است، یادآوری کرد: هم اکنون کار رسیدگی به ۲۹ پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان در شعبه های ویژه تعزیرات حکومتی در جریان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید