اولین کنسرت موسیقی اسدآباد در بهمن ماه


اولین کنسرت موسیقی اسدآباد در بهمن ماه

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد از برگزاری اولین کنسرت موسیقی این شهرستان در بهمن ماه 1400 پس گذشت دو سال از شیوع  کرونا خبر  داد.

رضا قاسمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: طی دو سال گذشته برگزاری کنسرت به دلیل شرایط کرونا در سطح کشور دارای محدودیت بود که به تازگی وزیر ارشاد دستور برگزاری و فعال شدن دوباره کنسرت ها را صادر کرده اند و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز طی نامه ای اجازه برگزاری کنسرت های موسیقی در سطح شهرستان‌های استان را اعلام کرد.

وی گفت:در صورت پایدار بودن وضعیت و شرایط شهرستان به دلیل کرونا کنسرت موسیقی شهرستان با حضور یکی از خوانندگان مطرح کشور بهنام بانی و یا علیرضا قربانی برگزار خواهد شد.

قاسمی در ادامه از برگزاری همایش سیدجمال الدین اسدآبادی در ۱۸ اسفند ماه امسال خبر داد و یاد آور شد: به احتمال بسیار در این برنامه دو وزیر شامل وزیر علوم و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور خواهند داشت، که حضور در همایش، بازدید از یادمان سیدجمال و جلسه تخصصی بنیاد سیدجمال با حضور این دو وزیر سه برنامه شاخص در نظر گرفته شده در چیدمان برنامه های ۱۸ اسفندماه است.

وی همچنین تصریح کرد: نمایشگاه عکس و خوشنویسی، نمایشگاه کتاب و فروش کتاب با تخفیف ویژه از دیگر برنامه های فرهنگ و ارشاد این شهرستان تاپایان سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حکم تتلو چه خواهد بود؟