روز بصیرت، یادآور حماسه امت خداجو در شناخت نفاق دشمنان بود


روز بصیرت، یادآور حماسه امت خداجو در شناخت نفاق دشمنان بود

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، یادآور حماسه ای دیگر از امت خداجو و مومن در شناخت نفاق دشمنان علیه نظام مترقی ایران اسلامی بود.

‍ به گزارش ایرنا "فرهاد زیویار" روز سه شنبه در پیامی به مناسبت بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیان کرد: روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، یادآور حماسه ای دیگر از امت خداجو و مومن در شناخت نفاق دشمنان علیه نظام مترقی ایران اسلامی بود که سعی در فتنه گری و ایجاد فاصله میان امت و ولایت داشتند.

وی در این پیام افزود: از آغاز عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکنون، تلاش های استکبار جهانی و هم پیمانانش در شبهه افکنی علیه حکومت امام زمان (عج) به مثابه آزمونی برای مردمان این دیار بوده و نه تنها نتوانسته خللی در اعتقاد امت مسلمان ایران به ولایت فقیه بوجود بیاورد بلکه موجب الفت و تحکیم پیمان بیش از پیش مردم با آرمانهای والای انقلاب شده است.

وی ادامه داد: حماسه نهم دی ماه که به نام روز بصیرت و میثاق امت با ولایت مزین گشته، برگی دیگر از تاریخ زرین نظام با برکت جمهوری اسلامی است که مردمان پاک نهاد ایران اسلامی با هوشمندی آن را ورق زدند و پایانی بر نفاق و فتنه افکنی دشمنان نظام در آن برهه حساس زمانی بود.

زیویار عنوان کرد:اینجانب با گرامیداشت نهم دی ماه و حضور حماسی مردم انقلابی که نمادی از هوشیاری هموطنان از حقانیت نظام و شناخت دسیسه های دشمنان بود، همه اقشار جامعه اسلامی خصوصا مردم ولایت مدار لرستان را به حضور گسترده در مراسم یوم الله نهم دی ماه دعوت می نمایم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه