انتقام در آزادی؛ استقلال با شلیک مهدی‌پور صدر را حفظ کرد


انتقام در آزادی؛ استقلال با شلیک مهدی‌پور صدر را حفظ کرد

تهران- ایرنا- دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، با پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد خوزستان از ساعت ۱۸ دقیقه امروز(چهارشنبه) در هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

قضاوت این بازی را «امیر عرب‌براقی» با کمک‌های قهرمان «جلیل شعرانی» و «عسگر محمدی» بر عهده‌ داشت.

استقلال که روند خوبی را در هفته‌های اخیر در پیش گرفته پس از سه پیروزی متوالی در ورزشگاه آزادی به دیدار تیمی رفته است که فصل گذشته قهرمانی را در جام حذفی از آنها گرفت؛ شاگردان فرهاد مجیدی در این بازی خانگی به دنبال پیروزی و تداوم صدرنشینی بودند.

انتقام در آزادی؛ استقلال با شلیک مهدی‌پور صدر را حفظ کرد

از طرف دیگر جواد نکونام که مدت‌هاست طعم شکست را با تیمش نچشیده است، می‌خواست با دست پر تهران را ترک کرده و انگیزه‌های زیادی برای موفقیت مقابل استقلال داشت.

در دقیقه ۱۱: ارسال خوب مهدی‌پور از جناح راست با ضربه سر امیرحسین حسین‌زاده همراه شد اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی به خارج رفت.

دقیقه ۲۴: لوسیانو پریرا درون محوطه جریمه استقلال با سید حسین حسینی تک به تک شد اما ضربه این بازیکن به زیبایی توسط دروازه‌بان استقلال مهار شد تا فرصت خوب فولاد از دست برود.

انتقام در آزادی؛ استقلال با شلیک مهدی‌پور صدر را حفظ کرد

در دقیقه ۳۰: ارسال بلند مهدی پور روی دروازه فولاد نصیب سیاوش یزدانی شد و پاس او با سر در شرایطی بسیار ایده آل نصیب کوین یامگا شد ولی این بازیکن موفق به استفاده از این موقعیت نشد و به اصطلاح سایه توپ را زد.

در دقیقه ۵۸: مهدی‌پور که بهترین روزهای فوتبالی‌اش را پشت سر می‌گذارد پس از چند متر پیشروی با توپ از فاصله ۳۵ متری با شوتی دیدنی و استثنایی دروازه فولاد خوزستان را باز کرد.

دقیقه ۷۰: ارسال پاتوسی از جناح چپ با دفع ناقص حسینی همراه شد و توپ به بوحمدان رسید اما ضربه ناامید کننده این بازیکن راه به جایی نبرد.

انتقام در آزادی؛ استقلال با شلیک مهدی‌پور صدر را حفظ کرد

در این مسابقه زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، عارف آقاسی، حسین مرادمند و لوسیانو پریرا کارت زرد گرفتند و سینا شاه عباسی نیز در دقایق پایانی با دریافت کارت قرمز اخراج شد.

استقلال با این پیروزی امتیازات خود را به ۲۸ رساند و همچنان صدرنشین ماند؛ تیم‌های پرسپولیس و سپاهان نیز به ترتیب با ۲۵ و ۲۲ امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال امروز جهت تصویربرداری از مستندی که به نام این پیشکسوت بزرگ فوتبال ایران در حال ساخت است، در ورزشگاه آزادی حاضر شده بود.

پیش از مصاف استقلال و فولاد، روشن به دعوت فرهاد مجیدی در رختکن آبی‌پوشان حاضر و با استقبال گرم بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال رو به رو شد.

حسن روشن بعد از حضور در رختکن تیم فوتبال استقلال ضمن آرزوی موفقیت برای آبی‌پوشان، خطاب به بازیکنان گفت که حدود سه دهه بوده که در ورزشگاه آزادی حضور پیدا نکرده و از حضور مجددش در این ورزشگاه و حضور در رختکن آبی‌پوشان ابراز خرسندی کرد.

انتقام در آزادی؛ استقلال با شلیک مهدی‌پور صدر را حفظ کرد

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، زبیر نیک نفس(روزبه چشمی)، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی(محمد دانشگر)، امیر حسین حسین‌زاده(ارسلان مطهری)، آرمان رمضانی(رضا آذری)، کوین یامگا و رودی ژستد

ترکیب فولاد خورستان:

حسان مرادیان، صالح حردانی، مهران موسوی، حمید بوحمدان، محمدرضا عباسی، میلاد بدرقه(وحید حیدریه)، پاتوسی(محمدامین حزباوی)، ساسان انصاری(صابر حردانی)، وحید حیدریه، سینا شاه عباسی و شیمبا(ساسان حسینی)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022