نکونام: پریرا در آفساید نبود، کمک‌داور نگذاشت به گل برسیم/ در نیم فصل دوم بهتر می‌شویم


نکونام: پریرا در آفساید نبود، کمک‌داور نگذاشت به گل برسیم/ در نیم فصل دوم بهتر می‌شویم

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: کمک داور باعث شد که اشتباه کند و به گل نرسیم، هم عکس و تصویر را دیدم که پریرا در آفساید نبود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد پس از شکست یک بر صفر مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: بازی خوبی بود. آنالیز خوبی داشتیم و می‌دانستیم روی بازی مستقیم برنامه دارند. موقعیت هم داشتیم. کمک داور باعث شد که اشتباه کند و به گل نرسیم. در نیمه دوم بازی را در اختیار داشتیم. بعد از گل هم در صحنه اخراج توپ دست دروازه بان ما بود. هم عکس و تصویر را دیدم که آفساید نبود.

وی در ادامه بیان داشت: در مقاطعی استقلال به دروازه ما هم نزدیک شد و موقعیتی نداشت. اگر دقت می‌کردیم، به گل می‌رسیدیم. در نیمه دوم هم توانستیم حریف را کنترل کردیم و بازیکنانم هم جانانه جنگیدند.
سرمربی فولاد عنوان داشت: ما دو سال با تیم مشخص بازی می‌کنیم و تغییراتی نداشتیم و در مقابل استقلال تیم پر مهره‌ای است. در مجموع نیم فصل برنامه داریم تا در نیم فصل دوم بهتر شویم.
نکونام در پاسخ به این سوال که به نظر می رسید بازیکنان شما در خط میانی پاس آخر را به خوبی به مهاجمان نمی‌رساندند، اظهار داشت: این موضوع فنی است و در این مورد با بازیکنانم صحبت می‌کنم.
انتهای پیام/

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی