3 گل و 2 پنالتی در 12 بازی؛/ روح بنجامین‌باتن در کالبد اسی.شریفات!(عکس)


3 گل و 2 پنالتی در 12 بازی؛/ روح بنجامین‌باتن در کالبد اسی.شریفات!(عکس)

وینگ‌بک سرعتی آلومینیوم اراک علی‌رغم شکست تیمش یک روز موفق دیگر را در ترکیب ایرالکو گذراند.

به گزارش "ورزش سه" بدون‌تردید یکی از عوامل موفقیت آلومینیوم در لیگ بیست و یکم، اسماعیل شریفات بوده است؛ بازیکنی که در پستی متفاوت از همیشه از سوی خطیبی به کار گرفته شده و در این پست توانست به خوبی توانایی‌های خود را نشان بدهد. شریفات که یکی از سرعتی‌ترین بازیکنان لیگ ایران به شمار می‌رود، در 33 سالگی هم از این چاشنی برای تهدید دروازه رقبا استفاده می‌کند.

او که در سمت راست آلومینیوم با میلاد فخرالدینی توانسته زوج خوبی را بسازد، در پست وینگ‌بک به سرعت در حملات ایرالکو نقش‌آفرینی می‌کند و ماحصل آن کسب 2 پنالتی و البته به ثمر رساندن 3 گل بوده است.

3 گل و 2 پنالتی در 12 بازی؛/ روح بنجامین‌باتن در کالبد اسی.شریفات!(عکس)

سومین گل فصل شریفات روز گذشته در شرایطی در روز نخستین باخت آلومینیوم به ثمر رسید که این ستاره باتجربه از سمت چپ نفوذی پرسرعت داشت و توانست با ضربه خود گوهری را به اشتباه بیندازد و این‌چنین گل تساوی آلومینیوم را رقم زد، هر چند که در ادامه نفتی‌ها جبران کردند و توانستند مجدداً برد را از آن خود کنند.

با این‌حال اسماعیل شریفات در این فصل و در 33 نشان داده که در بهترین فرم فوتبالی‌اش قرار گرفته و با ثبت 3 گل و دریافت 2 پنالتی، رکوردی سابقه نسبت به فصول گذشته حضورش در فوتبال ایران را به ثبت رسانده و باید دید در ادامه فصل چه عملکردی را در ترکیب آلومینیوم اراک خواهد داشت.

عکاس: محمد بن رشیدی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


10 سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در کنکور