ایران به سرعت به پیش می‌تازد


ایران به سرعت به پیش می‌تازد

بنیامین نتانیاهو با انتقاد از سیاست بنت، از پیشرفت سریع ایران سخن گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در سخنانی با انتقاد از رفتار نفتالی بنت، نخست وزیر کنونی این رژیم در قبال کشورمان، از پیشرفت سریع ایران در برابر سکوت بنت سخن گفت.

او در حساب توییتری خود نوشت: ایران به سرعت به پیش می‌تازد؛ در حالی که بنت ساکت در برابر آن ایستاده است. کابینه بنت خطری برای اسرائیل است.

نتنایاهو همچنین به خبری از روزنامه عبری زبان معاریو اشاره کرده است که سخنان سردار «رمضان شریف» سخنگوی سپاه پاسداران ایران نقل شده بود. در خبر روزنامه معاریو با انتشار تصویری ار رزمایش اخیر ایران نوشته شده بود که سقوط رژیم صهیونیستی به مهمترین بخش خود رسیده است.

درگیری‌های داخلی درسایه رجز خوانی مقامات رژیم صهیونیستی در حالی رخ می‌دهد که پیشتر نشریه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی مدعی شد فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی سناریو‌های مختلفی برای حمله به ایران ارائه کرده‌اند، اما از ترس عواقب آن‌ها و عدم توانایی ارزیابی نتیجه به دلیل برنامه هسته‌ای ایران، به آن‌ها شک دارند.

هاآرتص اعلام کرده بود: «مقامات نظامی اسرائیل آماده هستند به محض اینکه چراغ سبزی نشان داده شود به ایران ضربه بزنند. اما از جمله عواقب چنین حمله‌ای، "نبرد با حماس در نوار غزه و حزب الله در لبنان" پیش‌بینی می‌شود.»

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شیدا در سریال زخم کاری کیست ؟