233 خانوار آسیب دیده بارندگی شهرهای چابهار و کنارک امدادرسانی شدند


زاهدان- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: 233 خانوار آسیب دیده از بارندگی در شهرستانهای چابهار و کنارک از روز گذشته تاکنون توسط نیروهای این جمعیت امدادرسانی شدند.

علیرضا میربهاءالدین پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دنبال هشدارهای هواشناسی مبنی بر ورود توده ای بارشی به سیستان و بلوچستان و شدت بارش ها در شهرستان های جنوبی استان تمامی کارکنان این جمعیت اعم از ستادی و شهرستانی در حالت آماده باش قرار دارند.

وی ادامه داد: در پی بارندگی ها که از روز گذشته در شهرستان چابهار و کنارک آغاز شد خساراتی به مناطق حاشیه این شهر ها وارد شد که امدادگران و نجاتگران این جمعیت پس از ارزیابی مناطق حادثه دیده نسبت به ارائه خدمات امدادی به آسیب دیدگان اقدام کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: هشت تیم امدادی این جمعیت به ۹۳۷ نفر در قالب ۲۳۳ خانوار آسیب دیده سیل شهرهای کنارک و چابهار ارائه کردند بطوری که علاوه بر اسکان اضطراری ۶۵ نفر از هموطنان در این مناطق ۲۳۵ تخته پتو، ۹۹ تخته موکت، ۲۰۵ کیلوگرم نایلون پوششی و ۷۰ بسته غذایی بین آسیب دیدگان توزیع کردند.

وی افزود: با عنایت به تداوم بارندگی ها در استان امدادرسانی به آسیب دیدگان همچنان ادامه دارد .
میربهاء الدین خاطر نشان کرد: همچنین تمام نیروهای امدادی اعضای تیم های واکنش سریع در استان در حالت آماده باش کامل هستند و تجهیزات برای مقابله با سیلاب احتمالی نیز فراهم شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم