61 نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در آذربایجان غربی بستری شدند


61 نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در آذربایجان غربی بستری شدند

ارومیه- ایرنا- رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی گفت: طی 24 ساعت گذشته، 61 نفر بر اثر ابتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که بیشترین تعداد با 16 نفر مربوط به ارومیه بوده است.

دکتر علی افشانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هرچند تعداد بستری شدگان نسبت به هفته های گذشته کمتر شده ولی همچنان این تعداد، بالای ۵۰ نفر بوده و حتی می تواند با عادی انگاری، روز به روز افزایش یابد.

وی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۹۴ نفر در آذربایجان غربی به بیماری کووید ۱۹ مبتلا و نزدیک به دو سوم این تعداد، در مراکز درمانی بستری شدند.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی ادامه داد: با اضافه شدن این تعداد، کل بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در استان به ۳۵۳ نفر رسید.

افشانی گفت: همچنین در حال حاضر، ۹۹ نفر از بستری شدگان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بوده و ۳۳ نفر نیز فقط با استفاده از ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

وی از فوت یک نفر در آذربایجان غربی، آن هم در شهرستان سلماس بر اثر ابتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و افزود: با اضافه شدن این تعداد، فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به هفت هزار و ۲۳۷ نفر رسید.

به گزارش ایرنا، از ابتدای شیوع ویروس کرونا ۳۲۴ هزار تن به این بیماری مبتلا شده اند که ۵.۲ درصد کل مبتلایان کشور را شامل می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان