امروز کمیته امداد به عنوان یک شبکه توانمند منشاء اثرات مفیدی در کشور شده است


امروز کمیته امداد به عنوان یک شبکه توانمند منشاء اثرات مفیدی در کشور شده است

استاندار کرمان در مراسم افتتاح 200 طرح اشتغال نیروگاه خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد استان کرمان در شهرستان بردسیر گفت: امروز کمیته امداد به عنوان یک شبکه توانمند منشاء اثرات خیلی مفیدی در کشور شده است.

علی زینی‌وند در مراسم افتتاح ۲۰۰ طرح اشتغال نیروگاه خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد در شهرستان بردسیر، کمیته امداد را نهادی تاثیرگذار توصیف کرد که از جنبه صرف حمایتی به سمت توانمندسازی و ایجاد اشتغال حرکت کرده است.

استاندار کرمان همچنین فعالیت‌های اشتغالزایی کمیته امداد را تحول بزرگی برای اقتصاد و معیشت خانواده‌های مددجو دانست و افزود: این ایجاد اشتغال، هویت و عزت نفس، نگه‌داشت جمعیت در روستاها و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی را به همراه آورده است.

زینی‌وند تصریح کرد: نوع قوانین و عدم هماهنگی در صدور مجوزها و خرید تضمینی برق، باعث شد که نتوانیم به هدفگذاری اساسی استان در انرژی خورشیدی برسیم و الان با مشکلات زیادی در تامین برق مواجه‌ایم و خاموشی برای صنایع اعمال می‌شود. اما انرژی پاک در دسترس به دلیل دست و پاگیر بودن قوانین و تحریم‌ها و گرانی تجهیزات بلااستفاده مانده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، استاندار کرمان گفت: هدفگذاری کوتاه مدت استان برای تولید انرژی خورشیدی ۲ هزار مگاوات است و برای ایجاد آن در استان آمادگی کامل وجود دارد، اما منتظر وزارت نیرو و درگیر قوانین هستیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی