پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان در پی شهادت رزمندگان قرارگاه قدس سپاه


پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان در پی شهادت رزمندگان قرارگاه قدس سپاه

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان در پی شهادت رزمندگان قرارگاه قدس سپاه در درگیری با اشرار مسلح در منطقه کورین پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش ایسنا- در این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

«الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ ۚ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ»

(آنها که ایمان آوردند، و هجرت کردند، و با اموال و جانهایشان در راه خدا جهاد نمودند، مقامشان نزد خدا برتر است؛ و آنها پیروز و رستگارند!) توبه/20

تلاش و مجاهدت برای از بین بردن لکه‌های ننگین شرارت و قاچاق مواد مخدر در استان سیستان‌وبلوچستان توفیقی بزرگ و ارزشمند است و شهادت در این مسیر، رستگاری بس عظیم و نشانگر عمق اعتقاد نظام جمهوری اسلامی به خدمت به مردم عزیز استان حتی با فدا کردن جان بهترین جوان‌های این مرزوبوم است.

این فیض عظیم گوارای آنهایی باد که از خود و خانواده خود گذشتند و جان شان را سپر بلای دفاع از محروم و مظلوم نمودند و با ایادی خصم به تقابل برخاستند.

بدون شک ادامه دهندگان راه اباعبدالله(ع) و مکتب عاشورا و فرزندان امام خمینی(ره)، محدود در یک زمان و مکان نیستند و امروز رزمندگان جان بر کف قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه که در درگیری با اشرار مسلح در منطقه کورین به مقام والای شهادت نائل شده‌اند، ادامه دهندگان همین مسیر نورانی هستند.

امید است با روشنگری صحیح و به موقع، عمق ایثارگری و تلاش نیروهای جان برکف نظامی، انتظامی و امنیتی برای مردم عیان گشته و جلوی سم‌پاشی رسانه‌های دشمن گرفته شود.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این جوانمردان عرصه حفظ امنیت به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، همچنین خانواده عزیز ایشان و مردم شهیدپرور سیستان‌وبلوچستان، مردم استان را به صبر و بصیرت دعوت نموده و برخورد جدی با عوامل این واقعه تاسف‌بار را خواستارم و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجز جزیل و برای شهیدان عزیز علو درجات را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

مصطفی محامی

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان و امام جمعه زاهدان

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج