حیدری: وزارت صمت رویه خود در خصوص سرمایه گذاران را تغییر دهد


حیدری: وزارت صمت رویه خود در خصوص سرمایه گذاران را تغییر دهد

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از وزیر صمت خواست که رویه خود در خصوص مواجهه با سرمایه گذاران در این استان را تغییر دهد چرا که سازمان مرتبط با این وزارتخانه در استان کرمانشاه مانع اصلی سرمایه گذاری در این استان است.

به گزارش ایسنا، شهریار حیدری در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: بی شک نام و مکتب شهید گرانقدر حاج قاسم سلیمانی برای همیشه تاریخ ماندگار خواهد بود.

وی در ادامه در تذکر به وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: کرمانشاه رتبه اول بیکاری کشور را دارد، سازمان مرتبط با وزارتخانه شما در استان کرمانشاه مانع اصلی سرمایه گذاری در این استان است. قریب به ۹۹ درصد سرمایه گذاران به محض مراجعه و مواجهه با سازمان شما در استان کرمانشاه با کلماتی نظیر «چرا آمده اید؟»، «از کجا آمده اید؟» و «چرا می خواهید در این استان سرمایه گذاری کنید؟» مواجه می شوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: سازمان مرتبط با وزارتخانه شما در استان کرمانشاه شبیه تشکیلات قضایی است نه سازمان صنعت، معدن و تجارت. هر چه سریع تر این رویه و کارکرد را اصلاح کنید تا جبران مافات شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!