نتایج دیدار‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA)


نتایج دیدار‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA)

رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز با برگزاری 7 دیدار پیگیری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان- رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (دوشنبه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد.

در دیدار مهم بامداد امروز، فینیکس سانز به مصاف شارلوت هورنتس رفت. در این دیدار تیم فینیکس سانز توانست با درخشش دوین بوکر با نتیجه ۱۳۳ بر ۹۹ شارلوت هونتس را از پیش رو بردارد تا به بیست و هشتمین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا دست پیدا کند. فینیکس سانز تنها با یک شکست بیشتر در رده دوم کنفرانس غرب ایستاده و در تعقیب گلدن استیت است. این تیم با پیروزی در این دیدار با ۲۸ پیروزی و ۸ شکست در رده دوم کنفرانس غرب جای گرفته است. شارلوت هورنتس هم در این دیدار هجدهمین شکست خود را تجربه کرد و با ۱۹ پیروزی و ۱۸ شکست در رده هفتم کنفرانس شرق قرار گرفت.

در این دیدار دوین بوکر از فینیکس با کسب ۲۴ امتیاز، ۷ ریباند و ۳ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود.

در دیگر دیدار بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا، تیم‌های لس آنجلس لیکرز و مینی سوته تیمبرولوز مقابل هم قرار گرفتند. در این دیدار تیم لیکرز با درخشش لبران جیمز موفق شد با نتیجه ۱۰۸ بر ۱۰۳ مینی سوته را شکست دهد تا نوزدهمین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها را به دست آورد. لیکرز در حال حاضر با ۱۹ پیروزی و ۱۹ شکست در رده هفتم باقی ماند. مینی سوته هم در این دیدار بیستمین شکست خود را تجربه کرد و با ۱۶ پیروزی و ۲۰ شکست در رده نهم کنفرانس غرب ایستاده است.

در این دیدار لبران جیمز از لیکرز با کسب ۲۶ امتیاز، ۷ ریباند و ۵ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم ناز رید از مینی سوته با کسب ۲۳ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۲ پاس منجر به گل (دابل دابل) کرد و بهترین بازیکن تیمش بود؛ اما مانع شکست تیمش نشد.

نتایج دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا NBA:

نیویورک نیکس ۱۰۵ – ۱۲۰ تورنتورپترز
اورلند مجیک ۱۱۱ – ۱۱۶ بوستون سلیتک
ایندیاناپیسرز ۱۰۴ – ۱۰۸ کلیولندکاوالیرز
میامی هیت ۱۱۳ – ۱۱۵ ساکرامنتوکینگز
فینیکس سانز ۱۳۳ – ۹۹ شارلوت هورنتس
دالاس ماوریکس ۹۵ – ۸۶ اوکلاهما سیتی تاندر
مینی سوته تیمبرولوز ۱۰۳ – ۱۰۸ لس آنجلس لیکرز

بیشتر بخوانید

نتایج دیدار‌های لیگ بسکتبال NBA

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر