جانباز 70 درصد گنبدکاووس به قافله شهدا پیوست


جانباز 70 درصد گنبدکاووس به قافله شهدا پیوست

گنبدکاووس - ایرنا - حسن سوسرائی جانباز 70 درصد دوران هشت دفاع مقدس و ساکن گنبدکاووس پس از سال‌ها تحمل درد و رنج مجروحیت به خیل عظیم همرزمان شهیدش پیوست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهید سوسرائی که از کارشناسان حوزه آموزش نظامی نیروهای بسیجی در دروان دفاع مقدس بود در حین برگزاری یکی از دوره‌های آموزشی در مناطق عملیاتی بر اثر اصابت خمپاره به درجه جانبازی نائل شده بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس در نشست هماهنگی برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید سوسرائی گفت که این مراسم راس ساعت ۸:۳۰ فردا سه‌شنبه از مقابل بیمارستان طالقانی این شهر آغاز شده و پس از طی مسیر تا چهارراه میهن و اقامه نماز، برای خاکسپاری به گلزار شهیدان امامزاده یحیی بن زید(ع) این شهرستان منتقل خواهد شد.

فرزانه جعفری با تاکید بر ضرورت حضور اقشار مختلف مردم شیعه و اهل سنت گنبدکاووس برای شرکت در مراسم تشییع پیکر شهید سوسرائی افزود: این مراسم پس از اجرای تشریفات نظامی در مقابل بیمارستان طالقانی این شهر باحضور مردم و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می شود.

وی با تجلیل از مقام جانبازان و ایثارگری آنها در دوران دفاع مقدس و حراست از خاک، ناموس و امنیت کشور، اضافه کرد: این عزیزان شهیدان زنده و سند حقانیت انقلاب اسلامی و همرزمان شهیدشان هستند.

جانباز 70 درصد گنبدکاووس به قافله شهدا پیوست جانباز شهید حاج حسن سوسرائی

حسن نوروزی رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گنبدکاووس نیز دراین نشست گفت که حاج حسن سوسرائی از جانبازان سرافراز این شهرستان بود که سال‌ها رنج و درد مجروحیت را تحمل کرد و امروز آسمانی شد.

وی افزود: شهرستان ۳۷۵ هزار نفری گنبدکاووس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ۵۱۱ شهید والامقام تقدیم انقلاب کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان