محمودزاده: بردهای بیرون زمین به برخی‌ها مزه کرده/ باشگاه فولاد اصلاً منتظر پاسخ سازمان لیگ نباشد


محمودزاده: بردهای بیرون زمین به برخی‌ها مزه کرده/ باشگاه فولاد اصلاً منتظر پاسخ سازمان لیگ نباشد

رئیس کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ فوتبال گفت: متاسفانه برخی نتایج 3 بر صفر که بیرون زمین اعلام می‌شود به برخی مزه کرده و همه دنبال شکایت هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریبرز محمودزاده، رئیس کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ فوتبال پیرامون شکایت باشگاه فولاد از باشگاه استقلال اظهار داشت: آیین‌نامه نقل و انتقالاتی در ۲۳ صفحه درباره نحوه نقل و انتقالات بازیکنان توضیح داده و ۱۳ صفحه نیز ضمایم این آیین نامه است۰ یکی از این قوانین درباره بازیکنان سرباز، تیم‌های نظامی و نحوه قرارداد بازیکنان سرباز در تیم‌های نظامی یا غیر نظامی بوده. این قوانین ضمیمه جزو قوانین داخلی کشورمان است و ما نمی‌توانیم استعلام یک تیم درباره تیمی دیگر را بدهیم.

وی در ادامه بیان داشت: پس تیم فولاد اصلا منتظر پاسخ سازمان لیگ نباشد. باشگاه فولاد از طریق ارکان قضایی فدراسیون استعلام‌های مدنظرش را بگیرد. درباره سربازی بازیکنان ملاک ما حوزه نظام وظیفه و پلیس ۱۰+ است و تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ مرادمند و یزدانی مجوز بازی دارند.

محمودزاده هم‌چنین عنوان داشت: از ارکان قضایی فدراسیون فوتبال خواهش می‌کنم فکر عاجلی برای سازمان لیگ و این شکایت‌ها کند. یاد جام رمضان افتادیم؛ هر باشگاهی در مکاتبات آزاد است اما ارکان قضایی جلوی این اتفاقات را بگیرد. این نتیجه ۳ بر صفر انگار مزه کرده و همه دنبال شکایت هستند. اگر قرار باشد هر هفته دنبال شکایت باشد که نمی‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صد سند از آلمان هیتلری: انگیزه های جنگ جهانی دوم