سمیعی: باشگاه استقلال درباره مرادمند و یزدانی مرتکب تخلفی نشده/ شکایتی از بازیکنان خارجی‌مان موجود نیست


سمیعی: باشگاه استقلال درباره مرادمند و یزدانی مرتکب تخلفی نشده/ شکایتی از بازیکنان خارجی‌مان موجود نیست

معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: باشگاه استقلال در مبحث محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی از لحاظ حقوقی و قانونی تخلفی را مرتکب نشده.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال پیرامون شکایت باشگاه فولاد از آبی‌ها در پرونده دو مدافع‌شان اظهار داشت: تاکنون شکایتی در این خصوص به دست ما نرسیده و فقط مسئولان باشگاه فولاد از سازمان لیگ درباره وضعیت سربازی این ۲ بازیکن ما سئوالاتی را پرسیده‌اند. این ۲ بازیکن حضورشان در بازی‌های لیگ برتر کاملا قانونی است و هواداران نگران نباشند.

وی در ادامه بیان داشت: باشگاه استقلال از لحاظ حقوقی و قانونی تخلفی را مرتکب نشده. احتمال دارد چون باشگاه فولاد در خصوص این ۲ بازیکن ما سند و مدرکی ندارد، به همین دلیل شکایتی را به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نبرده باشد.

سمیعی درباره شکایت‌ها عنوان داشت: البته باشگاه‌هایی هستند که در موعد قانونی شکایت نکرده‌اند و بعد مدعی هستند شکایت را در وقت قانونی به سازمان لیگ برده‌اند! که این کار باعث می‌شود طرفداران و سایر باشگاه‌ها به اشتباه بیافتند.

وی در پایان گفت: درباره ۲ بازیکن خارجی ما هم شکایتی به سازمان لیگ نشده که کمیته انضباطی بخواهد به پرونده ما رسیدگی کند. این مسائل بیشتر جنبه روانی دارد تا تمرکز مجیدی و بازیکنان تیم بر هم بریزد. اجازه ورود هیچ گونه حواشی به تیم را نخواهیم داد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید