آخرین وضعیت مازندران پس از بارش باران و تگرگ


آخرین وضعیت مازندران پس از بارش باران و تگرگ

همزمان با بارش ناگهانی باران و تگرگ، معابر اصلی شهر بابلسر، قایمشهر و شهرهای مرکزی استان با آبگرفتگی شدید مواجه شد که بلافاصله نیروهای خدمات رسان اقدام به رفع آبگرفتگی کردند هرچند اوضاع در حال حاضر مناسب به نظر می‌رسد اما با در پیش بودن بارش باران برای روز چهارشنبه و پنجشنبه، باید منتظر بروز مشکلات مجدد در این زمینه بود.

بر این اساس، هواشناسی استان مازندران ضمن اعلام بارش بیش از ۵۰ میلی متری در شهر بابلسر به عنوان کانون بارش‌ها، گفت: بیشترین میزان بارش در استان مازندران مربوط به این شهر ساحلی بوده است؛ لازم به ذکر است که اداره کل هواشناسی مازندران بارش تگرگ را پیش‌بینی نکرده بود و علت آن را عدم امکان پیش‌بینی زودتر تگرگ بوده است.

در این راستا علی اصغر احمدی، مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بارش باران، تگرگ و برف امروز چهارشنبه در شهرهای مرکزی مازندران اظهار کرد: کانون بارش‌ها در بابلسر بوده است.

وی گفت: شهرهای بابل، بابلسر، قایمشهر و سایر شهرهای مرکزی شاهد بارش باران و تگرگ بودند.

مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران افزود: بارش باران رگباری به دلیل شدت زیاد و زمان کم بارش در لحظه منجر به آبگرفتگی معابر در شهرهای مازندران شد.

احمدی ادامه داد: در مناطق بالادست گلوگاه و کیاسر نیز شاهد بارش برف بودیم اما منجر به انسداد راه‌ها نشد و تنها برای خودروهایی که مجهز به زنجیر چرخ نبودند با وجود توصیه‌ها مشکلات ترددی بوجود آورد.

وی افزود: نیروهای امدادی، هلال احمر و کمک رسان حضور داشتند و در حال حاضر مشکلات مرتفع شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)