اربا اربا شدن از دروس مکتب حاج قاسم است


یک فرمانده دفاع مقدس گفت: اگر دیدید در مقابل دشمن پیکر ما تکه تکه و اربع اربا شد، بدانید این اربا اربا شدن مکتب ساز است، ایده ما و مکتب ما بخاطر این ماندگار خواهد بود.

مراسم وداع با شهدای گمنام در حسینیه ثارالله(ع) سپاه آمل و مراسم تشییع در سطح شهر آمل با حضور پرشور مردم برگزار شد.

سردار صادقی در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و شب وداع با شهیدان گمنام که در حسینیه ثارالله (ع)سپاه آمل، اظهار کرد: این انقلاب اسلامی بستر آزمایش الهی است، این مکتب حاج قاسم است که فرمود اگر دیدید در میدان دشمن را وادار به شکست کردیم این بخاطر انقلاب اسلامی است که در وجود این نظام نهفته است و تعبیه کرده تا همیشه دشمن شکن باشند و در مکتب ما ترس معنی ندارد.

وی با بیان اینکه فلسفه قیام امام حسین (ع) این بود که جامعه زنده شود، عنوان کرد: افراد اگاهی و معرفت پیدا کنند، با عظمت امام حسین (ع) آشنا شوند، مکتب و منش اش در پیکره جامعه تزریق شود تا بفهمند چطور باید جهاد کنند.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: اگر دیدید در مقابل دشمن پیکر ما تکه تکه و اربع اربا شد، بدانید این اربا" اربا" شدن مکتب ساز است، ایده ما و مکتب ما بخاطر این ماندگار خواهد بود.

وی مکتب اسلام را بالاترین مکتب خواند و اظهار کرد: هرچه از دل این اسلام صادر شود، بعنوان الگو در جامعه حرکت کند مکتب می شود، اسلام یک برنامه و تئوری کامل است، آنهایی که بتوانند به بهترین نحو این مکتب انسان‌ساز را چون الگو و اسوه استفاده کنند که صدق و اخلاص جوهره و شکل دهنده مکتب سلیمانی است.

صادقی با تاکید بر اینکه امروز جنگ بیداری و شب زنده‌داری است، خاطرنشان کرد: باید دشمن شناس و آماده باشیم، دشمن بخاطر انقلاب خواب ندارد؛ از سال ۵۷ به عنوان یک نهال امروز به وسعت منطقه ای و جهانی رشد کرده است.

وی اجرای احکام الهی را مکتب انسان‌ساز دانست و بیان کرد: شهدای ما اگر یک نفر بودند بعد از شهادت در وجود انسان ها تکثیر شدند، حاج قاسم دیروز با حاج قاسم شهید امروز فرق کرده و به وسعه جهانی تکثیر شده است.

صادقی افزود: هنوز اول راه هستیم و دشمن مقابل ما، دشمن غدار است، تیر هنوز مسیر را طی می کند و باید منتظر باشد، اینکه ما در مقابل انتقام عین الاسد را زدیم بازم هم می تونیم بزنیم، هر لحظه منتظر تیرهای شلیک شده از طرف وعده های الهی اند و این قدرت و عظمت شهداست که هیچ دولتی نمی تواند اسلحه خالی اش را به طرف آمریکا بزند.

وی حضور شهدا را خط مقدم فعالیت ها خواند و بیان کرد: حضور شهدا در خط مقدم است و ما پشت سر شهدا هستیم و خیلی جاها نصرت ها شامل حال این انقلاب شد، شهدایی که برای اسلام و دین پا به میدان بگذارند و حاضر شوند در مسیر الهی حرکت کنند و این دستاورد انقلاب اسلامی است.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه نفاق ضربه اش کاری تر از دشمن است، تصریح کرد: اکثر هزینه ها و مشکلات ما بر می گردد، نفاق خصلت های خاصی دارد، یکی از صفات و ویژگی نفاق این است که همیشه یاس را در جامعه تزریق می کند.

صادقی خاطرنشان کرد: این امت در ۹ دی ها ثابت کردند، در جاهای بسیار سخت ثابت کردند که از هر جا مورد تهاجم قرار گرفتیم جایی که چشم ها خیره شده بود از بس حوادث سنگین بود، پیروز شدند و اگر انقلاب کردن مهم است مهم تر از آن این است که انقلابی بمانیم انشالله.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل