جوانان نیازمند معرفی شهید سلیمانی برای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت هستند


جوانان نیازمند معرفی شهید سلیمانی برای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت هستند

یزد- ایرنا- یکی از فرماندهان و راویان هشت سال دفاع مقدس گفت :شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت بیشتر به جوانان معرفی شود.

به گزارش ایرنا، سرتیپ میرعبدالرضا مرادحاجتی سه‌شنبه شب در مراسم دومین سالگرد شهید سلیمانی در مسجد روضه محمدیه(حظیره) یزد که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، افرود: این شهید، نماد عینی ایمان، اخلاص، ولایتمداری و بصیرت بود و باید برای معرفی او اقدام جدی تری صورت گیرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به خصوص سلیمانی و جبهه مقاومت ادامه داد: جامعه اسلامی و نسل جوان بیش از گذشته باید از زندگی و مبارزه شهید سلیمانی الگو بگیرد.

این یادگار دوران دفاع مقدس اظهار کرد: تمامی ابعاد زندگی و شخصیت والای شهید سلیمانی برای مردم به خصوص جوانان ایران اسلامی یک الگوی بی‌بدیل و ماندگار است .

مرادحاجتی به مقاومت ملت‌های مسلمان در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان نظام و انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: تنها راه عزت و سعادت ملت ایران و مسلمانان جهان داشتن بصیرت و مقاومت است .

وی یادآور شد: به برکت انقلاب‌اسلامی و به رغم تمامی توطئه‌هایی که هم‌ اکنون علیه ایران وجود دارد با ظهور انقلاب اسلامی، دکترین آمریکای جنایتکار نقش برآب شد و نهضت‌های مقاومت در حال گسترش در جهان و بیداری همگانی هستند.

این راوی دفاع مقدس بیان کرد: امروز بیشتر از هر زمانی آمریکایی‌ها در جهان و بین ملت‌ها در ضعف و رسوایی قرار دارد و این نشان‌دهنده عظمت نظام و انقلاب‌اسلامی است .

مرادحاجتی اظهار کرد: مکتب شهید سلیمانی همان ارزش‌های دفاع مقدس و توصیه‌های حضرت امام‌راحل(ره) و مقام معظم رهبری است و باید در جامعه گسترش یابد.

وی گفت: این شهید بزرگوار هرکجا که به حضور او نیاز بود مشارکت داشت و باید این روحیه انقلابی و مدیریت جهادی بیش از گذشته در جامعه گسترش یابد.

در این مراسم برنامه مداحی و سوگواری اجرا شد.

صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله بالگردهای‌ آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید و در این حمله، ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی نیز به شهادت رسیدند، این حمله به دستور مستقیم دونالد ترامپ رییس جمهوری وقت ایالات متحده آمریکا صورت گرفت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟