وضعیت بحرانی اسیر صهیونیست ها «ابوهواش»


وضعیت اسیر فلسطینی «هشام ابوهواش» که 139 روز است که...
وضعیت اسیر فلسطینی «هشام ابوهواش» که 139 روز است که اعتصاب غذا کرده است، بحرانی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «العهد»، دفتر اطلاع رسانی اسرای فلسطینی اعلام کرد: وضعیت جسمانی «هشام ابو هواش» که 139 روز اعتصاب غذا کرده است، بسیار وخیم است.

این درحالی است که دهها نفر از فلسطینیان در رام الله تظاهرات کرده و خواستار حمایت از اسیر ابوهواش که دست به اعتصاب غذا زده است، شده اند.

تظاهرکنندگان خواستار پایان دادن به رنج های وی شدند که بر اثر اعتصاب غذا در معرض خطر قرار دارد. تظاهرکنندگان همچنین با سر دادن شعارهایی خواستار آزادی وی شدند.

«محمد شلح» عضو جنبش «جهاد اسلامی» به رژیم صهیونیستی درباره وخامت اوضاع جسمانی برخی اسرای فلسطینی ازجمله اسیر «هشام ابو هواش» که بیش از 100 روز است دست به اعتصاب غذا زده است، هشدار داد.

با وجود وخامت اوضاع جسمانی برخی اسرای فلسطینی، مقامات رژیم صهیونیستی همچنان به کارشکنی ‌ها در پرونده مبادله اسرا با جنبش مقاومت اسلامی حماس، ادامه می ‌دهند.

کمیته بین المللی صلیب سرخ نیز روز شنبه درباره وخامت وضعیت سلامتی هشام ابوهواش ابراز نگرانی شدید کرد.

قدری ابوبکر، رئیس کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطینی روز شنبه گفت که مقامات رژیم صهیونیستی اطلاعاتی درباره سرنوشت هشام ابوهواش اسیر فلسطینی که از ۱۳۸ روز پیش دست به اعتصاب غذا زده و وارد کما شده است، نمی‌دهند.

وی افزود: هرلحظه امکان شهادت ابوهواش وجود دارد و اشغالگران اهتمامی به وضعیت او ندارند.

پایان پیام/43
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید