در بدن‌سازی بانوان هیچ محدودیتی وجود ندارد


در بدن‌سازی بانوان هیچ محدودیتی وجود ندارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در ورزش و بدنسازی بانوان هیچ محدودیتی وجود ندارد و با قدرت در کنار بانوان ایستاده‌ایم.

حمید سیفی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اشاره به این‌که با قدرت در کنار بانوان ایستاده‌ایم و عدالت ورزشی باید به صورت کامل اجرا شود، اظهار کرد: در ورزش و فعالیت‌های بدنسازی بانوان در باشگاه‌های ورزشی استان هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد. همان قدر که پسران مشغول به فعالیت‌های ورزشی هستند دختران نیز به همان اندازه در میادین حضور دارند.

وی در ادامه افزود: مثال واضح آن زمان تمرینات ورزشی پسران و دختران در پیست دو و میدانی و چمن ورزشگاه شهدای قدس است که به یک اندازه است. همان قدر که پسران ورزش می‌کنند، دختران به ورزش کردن نیاز دارند و هیچ منعی در این رابطه وجود ندارد.

محرم روزبه، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان نیز با بیان این‌که جلساتی با حضور وزیر ورزش و جوانان کشور و همچنین معاونت بانوان در وزارت برگزار شده است، گفت: با توجه به مطالبات روزافزون بانوان، نیاز ورزشکاران و پیگیری‌هایی صورت گرفته جلساتی در این رابطه برگزار شد و خوشبختانه تکلیف این موضوع مشخص شد و بدین ترتیب منعی در فعالیت ورزشی بانوان در تمرینات تخصصی بدنسازی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: مجوز فعالیت‌های آموزشی و تخصصی فدراسیون بدنسازی و تناسب اندام در بخش بانوان هم‌چنان فعال است و این عزیزان بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه خواهند داد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !