دانلود بهترین انیمیشن های سال 2022 از سایت تاپ مدیا


همه‌ی ما با ژانر انیمیشن خاطره داریم. آیا یادتان می‌آید که در دوران کودکی نقاشی‌هایی را کنار دفتر و کتابمان می‌کشیدیم و با سریع ورق زدن، آن را به‌صورت متحرک می‌دیدیم؟ این اولین و منحصربه‌فرد‌ترین خاطره‌ی ما از دنیای...

همه‌ی ما با ژانر انیمیشن خاطره داریم. آیا یادتان می‌آید که در دوران کودکی نقاشی‌هایی را کنار دفتر و کتابمان می‌کشیدیم و با سریع ورق زدن، آن را به‌صورت متحرک می‌دیدیم؟

این اولین و منحصربه‌فرد‌ترین خاطره‌ی ما از دنیای انیمیشن یا پویانمایی است. بعد از آن این ژانر برای ما به قاب رنگی تلویزیون انتقال پیدا کرد. قابی خاطره‌انگیز از کارتون‌های معروف دوران کودکیمان. شاید فکر می‌کردیم که این هنر زیبا و منحصربه‌فرد تنها مختص به دوران کودکی است. اما در دوران بزرگسالی فهمیدیم که خیر اینگونه نیست. چون فیلم‌های سرگرم‌کننده‌ی زیادی را در دنیای بزرگسالی و در ژانر انیمیشن دیده‌ایم. خلاصه اینکه این دنیا تمامی ندارد. در این نوشته از حال و هوای آن بیشتر خواهیم گفت و همینطور شیوه‌های دانلود بهنرین انیمیشن های را به شما توضیح خواهیم داد. پس با موضوع دانلود انیمیشن 2021 از سایت تاپ مدیا همراه ما بمانید.

دانلود بهترین انیمیشن های سال 2022 از سایت تاپ مدیا

انیمیشن چیست؟

بر روی یک تکه کاغذ یک آدمک بکشید. بر روی یک تکه کاغذ دیگر، کشیدن همان آدمک را تکرار کنید با این تفاوت که دست‌های او با دست‌های آدمک کشیده شده بر کاغذ اول در یک راستا نباشند و حالت بدن او با حالت اولیه، اندکی تفاوت داشته باشد. این نقش را بر روی ده کاغذ دیگر تکرار کنید و سعی کنید که تصاویر در عین شباهت اختلافات اندکی با یکدیگر داشته باشند. حالا کاغذ‌ها را پشت سر هم بگذارید. و به سرعت ‌آن‌ها را ورق بزنید. به شما تبریک می‌گوییم چون یک انیمیشن خلق کرده‌اید. دنیای تولید انیمیشن به همین اندازه ساده و به همین اندازه سخت است. اما هنری که در مسیر خلق می‌گردد بی‌نهایت فوق‌العاده و یکتا است. این هنر یا بهتر است بگوییم که این ژانر هنری، طرفداران پر و پا قرصی دارد. دلیل آنست که دنیای انیمیشن یک دنیای منعطف با تنوع بالا است. گواه این ادعا سایت‌های دانلود انیمیشن هستند. زمانی که به این سایت‌ها مراجعه می‌کنید متوجه می‌شوید که فیلم‌های تولیدشده در این ژانر می‌توانند تمامی سلیقه‌ها را پوشش داده و رضایت خیل کثیری از بینندگان را جلب نمایند.

تکنیک‌های ساخت انیمیشن:

انیمیشن کامپیوتری:

در این روش صفر تا صد کار با استفاده از نرم افزار به انجام می‌رسد. گفتنی که 2D و 3D انواع مختلف انیمیشن کامپیوتری هستند.

استاپ موشن:

در این روش برای ساخت کاراکترها از اشیاء فیزیکی استفاده می‌شود. Clay Animation، Cutout Animation، Object Animation، Pixilation گونه‌های مختلف استاپ موشن هستند. در ادامه بعضی از فیلم‌های پویانمایی بارگذاری شده در سایت تاپ مدیا را به شما معرفی می‌کنیم. گفتنی است که برای دانلود انیمیشن می‌توانید به این سایت مراجعه نمایید.

سایت تاپ مدیا، بهترین سایت دانلود انیمیشن

دانلود انیمیشن انکانتو 2021

این فیلم یک انیمیشن آمریکایی است که در سال 2021 تولید شده. ENCANTO داستان زندگی مادریگال‌ها را تعریف می‌کند که در کوه‌های کلمبیا و در مکانی جذاب به همین نام مخفی شده‌اند. لازم به ذکر است که این انیمیشن توسط استودیو انیمیشن‌سازی والت دیزنی تولید شده است.

دانلود بهترین انیمیشن های سال 2022 از سایت تاپ مدیا

دانلود انیمیشن خارجی آرکان 2021

این انیمیشن جذاب آمریکایی رتبه 9.2 را در سایت IMDB از آن خود نموده است. که همین موضوع از جذابیت این فیلم پویانمایی حکایت دارد.

دانلود انیمیشن ماجراجویی در پاریس

این انیمیشن زیبا و جذاب زندگی دو نوجوان عادی را روایت می‌کند. ‌آن‌ها تصمیم می‌گیرند در زمان حمله شیطان به شهرشان به ابرقهرمان‌های کفشدوزک و گربه تبدیل گردند و شهرشان را نجات دهند. این پویانمایی در ژانر اکشن و ماجراجویی بوده و با همکاری کشورهای ژاپن, فرانسه, کره جنوبی ساخته شده است.

دانلود انیمیشن تاکسی عجیب

تاکسی عجیب یک فیلم پویانمایی با موضوعی جذاب است که توانسته رتبه 8.6 را از سایت IMDB اخذ کند. تاکسی عجیب انیمیشنی ژاپنی در ژانر جنایی و درام است.

دانلود انیمیشن حتی موش‌ها متعلق به بهشت هستند

دانلود فیلم مناسب کسانی است که به ژانر کمدی علاقه دارند. انیمیشن حتی موش‌ها متعلق به بهشت هستند داستان دو دشمن، یک موش و یک روباه را روایت می‌کند. جریان از این قرار است که ‌آن‌ها بعد از یک حادثه‌ی ناگوار، در حالی یکدیگر را در بهشت ملاقات می‌کنند که بعضی از غرایز حیوانی خودشان را از دست داده‌اند. لازم به ذکر است که این پویانمایی با همکاری کشورهای جمهوری چک, فرانسه و لهستان ساخته شده است.

دانلود انیمیشن بچه رئیس 2

اگر انیمیشن بچه رئیس 1 را دیده باشید حتماً به دیدن قسمت دوم آن علاقه‌مندید. این فیلم پویانمایی توسط ایالت متحده آمریکا ساخته شده و روایتگر زندگی برادران تمپلتون است. و این در حالی است که ‌آن‌ها بزرگ شده‌اند و یک بچه رئیس جدید قصد دارد تا با رویکردی متفاوت، مجددا ‌آن‌ها را دور هم جمع کند.

دانلود انیمیشن سگ‌های نگهبان

این فیلم پویانمایی در ژانر کمدی_ماجراجویی است. از اینرو می‌تواند برای افرادی که به ژانرهای کمدی و ماجراجویی علاقه دارند انتخابی خوب و ایده‌آل باشد. کانادا و آمریکا به‌صورت مشترک در تولید این انیمیشن شرکت داشته‌اند.

دانلود بهترین انیمیشن های سال 2022 از سایت تاپ مدیا

دانلود انیمیشن جدید بچه‌های بد

این فیلم انیمیشن قرار است که در تاریخ April 22 سال جاری (2022) در کشور آمریکا به نمایش درآید. این فیلم پویانمایی زندگی کوسه، مار، رتیل و بعضی از دیگر از حیوانات را در حالی روایت می‌کند که قصد دارند برای انجام دزدی نقشه‌ای بکشند. برای دانلود این انیمیشن کمدی ماجراجویی می‌توانید به سایت tapmedia.ir مراجعه نمایید.

دانلود انیمیشن آخرین داستان

آخرین داستان یک قصه ایرانی است. که زندگی جمشید را درحالی روایت می‌کند که قصد دارد با تکیه بر سپاهی متحد و با اتکا بر دانش و هوش در زمانی که اهریمن بر سرزمین سایه انداخته در برابر سپاهیان صف‌آرایی نماید. گفتنی است که این انیمیشن در سال 1395 منتشر شده و باران کوثری و اشکان خطیبی بازیگران آن هستند. همچنین لازم به ذکر است که شما می‌توانید به‌صورت رایگان این فیلم پویانمایی را از سایت تاپ مدیا دانلود نمایید. همانطور که ملاحظه کردید انیمیشن یک ژانر جذاب است که می‌تواند نظر مثبت شما را جلب نماید. کافی است به سایت tapmedia.ir مراجعه کرده و فیلم‌های انیمیشن را از این سایت دانلود نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز