تجلیل از کارگروهای فعال خبری و رسانه‌ای کانون‌های خدمت رضوی استان تهران


تجلیل از کارگروهای فعال خبری و رسانه‌ای کانون‌های خدمت رضوی استان تهران

دبیر حوزه خادمیاری فضای مجازی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با تاکید بر انتشار حداکثری و گسترده آثار امام رضایی گفت: در عرصه خدمت به نیابت از حضرت، همه خادم الرضا هستیم و خادمین رسانه‌ای عهده‌دار رسالتی مهم در ترویج فرهنگ رضوی هستند.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان آئین تجلیل از فعالان ستادی کانون تخصصی خدمت رضوی خبر و فضای مجازی استان تهران با حضور دبیر حوزه خادمیاری فضای مجازی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، معاون کانون‌های خدمت رضوی استان تهران، مسئول روابط عمومی و کانون تخصصی خبر و فضای مجازی استان برگزار شد.

در ابتدای جلسه مهدی اسمعیلی، مسئول روابط عمومی و کانون تخصصی خبر و فضای مجازی استان تهران ضمن معرفی نفرات برتر و فعال صفحات مجازی و کارگروه‌های ستادی خبر و فضای مجازی استان، با ارائه گزارش عملکردی از اقدامات حوزه‌ها و بخش‌های مختلف رسانه گفت: طی ۸ ماه گذشته، دوره های متفاوت آموزشی برای خادمیاران رسانه با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل موجود متخصصین رسانه در مناطق و شهرستان‌ها برگزار شده است.

در ادامه داوود آذرنوش، معاون کانون‌های تخصصی و عمومی خدمت رضوی استان تهران، با تاکید بر ترویج فرهنگ و سیره رضوی و تقویت حوزه فرهنگی در جامعه و شمردن پیش شرط‌های آن اظهار کرد: انتشار آثار با محتوای امام رضایی بر ایجاد امید در جامعه و گسترش دامنه خدمت تاثیرگذار است.

ابوالفضل قدمیاری دبیر حوزه خادمیاری فضای مجازی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی نیز در ادامه ضمن تقدیر از عملکرد، همکاری‌ها و مساعدت‌های رسانه استان تهران، اظهار کرد: خادمین امام رضا علیه السلام با دعوت حضرت در خدمت‌رسانی به مردم فعالیت دارند و این امر ارزشمند بوده و روزی است که از آن بهره‌مند می‌شوند.

وی گفت: انعکاس خدمات و فعالیت‌های امام رضایی می‌بایست با انتشار گسترده‌تر و بازنشر حداکثری و سراسری صورت پذیرد تا نام علی‌بن موسی‌الرضا(ع) در تمام کشور طنین انداز شود.

دبیر حوزه خادمیاری فصای مجازی مرکز ارتباطات و رسانه آستانه قدس رضوی خاطر نشان کرد: در بحث فضای مجازی رضوی، سناریو نویسی و فعالیت در بسیاری از شبکه‌های مختلف اجتماعی انجام می‌شود تا با تزریق امید در جامعه حال و هوای زیارتی میان مردم بیشتر شود.

وی افزود: در عرصه خدمت به نیابت از حضرت، همه خادم‌الرضا هستیم و گام برداشتن در این آستان از کمک کردن به کودک و بیمار گرفته تا فعالیت در فضای مجازی و کمک به اشاعه این فرهنگ، رسالتی است که توسط خادمین حضرت به این آستان مبارک و انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

قدمیاری با اشاره به اینکه حضرت زینب(س) و نیز برخی دعاها مصداق رسانه‌ و اطلاع رسانی هستند، در ادامه گفت: این مسیر سختی‌هایی نیز به همراه دارد اما جاذبه‌هایی که در خدمت به امام رضا(ع) موجود است در حوزه‌های دیگر خدمت‌رسانی به مردم وجود نداشته و خدمت به حضرت توفیق و نعمت الهی است.

در پایان از اعضای شورا و کارگروه‌های ستادی کانون تخصصی خبر و فضای مجازی استان تهران و نفرات برتر در بخش‌های خبری و حوزه‌های تولید و بازنشر آثار امام رضایی مانند مسئولین و رابطین کانون‌های خدمت رضوی خبر و فضای مجازی شهرستان قدس و مناطق ۱۰، ۱۴ و ۱۶ تهران و تعدادی از اعضای شورای ستادی، مسئول کارگروه تولیدات محتوایی استان، مسئول کار گروه فضای مجازی و حوزه باز نشر آثار و تولیدات محتوایی استان و ادمین‌های فعال صفحات مجازی کانون خبر و فضای مجازی مناطق و شهرستان‌های استان تهران با توجه به عملکرد متفاوت در حوزه‌ها و بخش‌های خبری و تولید و نشر آثار امام رضایی با اهدای بسته فرهنگی و تبرکی تجلیل و قدردانی به‌عمل آمد.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگران زن و مرد شمالی ایرانی / باورتان نمی شود ! + عکس ها و اسامی