برگزاری نشست‌های پژوهشی با محوریت معرفی آثار پژوهشی طلاب خواهر


برگزاری نشست‌های پژوهشی با محوریت معرفی آثار پژوهشی طلاب خواهر

رئیس اداره ارتقا و توانمندسازی استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه خواهران از برگزاری سلسله نشست‌های معرفی آثار پژوهشی طلاب استعداد برتر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «زینب کبیری» اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش و با هدف ارج نهادن به فعالیت‌های پژوهشی طلاب استعداد برتر، تاکنون ۶ نشست علمی با محوریت معرفی آثار پژوهشی طلاب استعداد برتر برگزار شده است.

وی افزود: در این نشست‌ها که از هفته پژوهش با حضور اساتید، طلاب و همکاران حوزه‌های علمیه خواهران به صورت آنلاین و مجازی آغاز شده، طلاب استعداد برتر به معرفی، توضیح و تبیین آثار پژوهشی خود در قالب کتاب و مقاله علمی پژوهشی می‌پردازند.

رئیس اداره ارتقا و توانمندسازی استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه بخش اول این نشست‌ها به ارائه محورهای مورد بحث توسط نویسندگان اختصاص دارد، ادامه داد: در بخش دوم نیز به پرسش‌های حاضرین در نشست پاسخ داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون نشست‌ها با موضوعات مختلف کلامی، فقهی و تفسیر و علوم قرآن توسط طلاب استعداد برتر استان‌های قم، تهران، اصفهان، کرمان و گیلان برگزار شده است و خانم‌ها شجاعیان، احمدی بیغش، گیلانی، نیکوخصال، رشیدی‌راوندی و گلزار به ارائه آثار پژوهشی خود پرداخته‌اند.

خانم کبیری در پایان با بیان اینکه طلاب استعداد برتر سایر استان‌ها که صاحب آثار پژوهشی هستند، نیز در نوبت ارائه نشست قرار دارند، گفت: امیدواریم با برگزاری نشست‌های علمی، گام مؤثری در معرفی چهره‌های برتر پژوهشی به جامعه علمی حوزویان برداریم و این مسئله موجب انگیزه بخشی به سایر طلاب در راستای انجام فعالیت‌های پژوهشی فاخر باشد.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟