آگاهی ، اعتماد به نفس و قدرت نه گفتن در مددجویان کانون اصلاح و تربیت را تقویت کرد


آگاهی ، اعتماد به نفس و قدرت نه گفتن در مددجویان کانون اصلاح و تربیت را تقویت کرد

بندرعباس- ایرنا- رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی،فضا و امکانات فراهم شده برای نگهداری و بازاجتماعی کردن مددجویان در کانون اصلاح و تربیت بندرعباس را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: باید آگاهی و مهارت مددجویان در زمینه های مختلف به خصوص اعتماد به نفس و قدرت نه گفتن را در آن‌ها تقویت کرد.

احمد مرادی روز شنبه به همراه شهردار در بازدید از کانون اصلاح و تربیت بندرعباس افزود: بیشتر مددجویانی که امروز در ندامتگاه ها تحمل حبس می کنند به دلیل نداشتن توانایی نه گفتن است و باید این مهارت را به آن‌ها آموزش داد تا در مقابل آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی مصون بمانند.
وی در جمع مددجویان به بیان خاطراتی از دوره نوجوانی خود پرداخت و بیان داشت: نوجوانی از حساس ترین دوران زندگی است و باید از تصمیم های احساسی به دور بود و در انتخاب دوست نیز عاقلانه رفتار کرد.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نوجوانان باید موقعیت خانواده خود را در نظر بگیرند و از خواسته های غیرمعقول اجتناب کنند.
وی ادامه داد: باید در همه حال ملزم به رعایت قانون بود و از رفتار گذشته درس گرفت و برای زندگی با هنجارهای جامعه آماده بود.
مرادی ادامه داد: باید از این فرصت استفاده کرد و با شرکت در کلاس های آموزشی، فنی و حرفه ای و فرهنگی بازگشتی آبرومندانه به اغوش خانواده و جامعه داشت.
مصطفی کیشانی مدیرکل زندان های هرمزگان نیز به ارائه گزارشی از اقدام‌های انجام شده در کانون اصلاح و تربیت بندرعباس پرداخت و گفت: تلاش همه کارکنان، سازگان کردن مددجویان با هنجارهای جامعه است و تاکنون اقدام‌های بسیار خوبی نیز انجام شده و مددجویان بسیار زیادی اصلاح و تربیت شده اند.
گفتنی است نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و شهردار بندرعباس در این بازدید، بخشی از تجهیزات و لباس های ورزشی برای استفاده مددجویان کانون اصلاح و تربیت تامین کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان