جبهه مقاومت اهداف انقلاب اسلامی را در منطقه محقق می‌کند


جبهه مقاومت اهداف انقلاب اسلامی را در منطقه محقق می‌کند

تهران- ایرنا- رئیس اداره امنیت عملیاتی ستاد کل نیروهای مسلج جمهوری اسلامی گفت: جبهه مقاومت به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی، اهداف انقلاب اسلامی را در ایجاد امنیت در منطقه محقق کرد.

سردار بهرام حسینی مطلق شامگاه شنبه در نشست بصیرتی مردم پاکدشت که در روستای فیلستان از توابع بخش مرکزی این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: امروز به برکت خون شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم در مقابله با گروه‌های ترویستی، تهدید علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای جمهوری اسلامی عقب رانده شده است.

وی افزود: امروز همگان شاهدند که جبهه مقاومت با صف آرایی در برابر استکبار، وعده خداوند را در پیروزی حزب الله محقق کرد، وعده‌ای که در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز نصیب مردم ایران شده بود.

وی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی، علاوه بر ایجاد امنیت در منطقه، برنامه‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در ایجاد خاورمیانه جدید را بر هم زد و در اصل، خاورمیانه‌ای جدید بر اساس خواست و اراده ایران اسلامی آن هم با دست خالی و امکانات بسیار کمتر از دشمنان اسلام به وجود آورد.

حسینی مطلق اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی نه تنها امنیت را برای ایران که برای همپیمانان ما در سوریه، عراق، لبنان و یمن به عنوان محور مقاومت به ارمغان آورد، سقوط سوریه شاید برای ایران تأثیرات منفی بر جای گذاشت ولی سرشکستگی شکست در برابر استکبار، می‌توانست جبهه مقاومت را متحول کند که رزمندگان اسلام اجازه چنین کاری را ندادند.

وی از ایجاد ارتش‌های کوچک به عنوان یکی از اقدامات مؤثر حاج قاسم سلیمانی یاد کرد و افزود: گروه‌های به ظاهر کوچک فاطمیون، زینبیون، حیدریون، علویون، حزب الله، انصارالله و حشدالشعبی عراق ظرفیت‌های پنهان منطقه بودند که با حضور حاج قاسم سلیمانی توان خود را به نمایش گذاشته و تمام نقشه‌های استکبار در منطقه را بی‌اثر کردند.

رئیس اداره امنیت عملیاتی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تصریح کرد: استکبار تلاش داشت تا با حذف سوریه، ارتباط ایران و حزب الله لبنان را قطع کند ولی رشادت رزمندگان اسلام عقبه لبنان را با قدرت حفظ ونقشه‌های آنان را خنثی کرد.

وی با اشاره به تحرکات روزهای اخیر در قزاقستان گفت: این همان هشداری است که سردار سلیمانی به کشورهای منطقه داده بود، شاید تحرکات قزاقستان در ابتدا به خاطر گرانی گاز باشد ولی درگیری مسلحانه در برخی از شهرها و سقوط فرودگاه کار همان تکفیری‌هایی است که در سوریه به اهداف خود نرسیدند و ناامنی را به سایر مناطق کشیده‌اند.

وی گفت: امروز نیروی ۱۲۰ هزار نفری حشدالشعبی عراق با پیروی محض از ولایت فقیه، پا به عرصه وجود گذاشته و اهداف انقلاب اسلامی مقابله با استکبار را در عراق دنبال می کنند و اجازه نمی‌دهند که آمریکا در این کشور عرض اندام کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟