کمیته امداد بوشهر 9600 فرصت شغلی ایجاد می‌کند


کمیته امداد بوشهر 9600 فرصت شغلی ایجاد می‌کند

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: از ابتدای سال تاکنون این نهاد توانسته است بیش از هفت هزار فرصت شغلی برای نیازمندان ایجاد کند و امید است تاپایان امسال این عدد به بیش از 9 هزار و 600 فرصت شغلی برسد.

محمد رضا میری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای امسال در قالب طرح راهبری شغلی بیش از ۲۳۰۰ طرح اشتغال زایی برای نیازمندان جویای کار ایجاد شده است و پیش بینی می شود تا پایان امسال این عدد به بیش از ۳۳۰۰ طرح افزایش یابد.

وی در ادامه گفت: طرح‌هایی که از طریق راهبری شغلی ایجاد شده اند بیشتر در زمینه دامپروری، خدمات، صنایع دستی، صنایع کوچک، کشاورزی، تولید فرش و گلیم و... بوده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر به مزایای اجرای طرح راهبری شغلی در موفقیت و توسعه اشتغال نیازمندان اشاره کرد و گفت: راهبران شغلی تجهیزات و مواد اولیه هر شغلی را آماده کرده و در اختیار مددجویان قرار می‌دهند و سپس محصولات تولید شده را از مددجو تحویل و به فروش می‌رسانند که مددجویان از این طریق کسب درآمد می‌کنند.

میری افزود: مددجویان از طریق راهبر شغلی دیگر دغدغه تامین تجهیزات و مواد اولیه و همچنین فروش محصولات خود را ندارند.

وی تصریح کرد : در زمینه کاریابی از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲ هزار و ۸۵ فرصت شغلی ایجاد شد که با تحقق ۸۸ درصدی برنامه به رتبه دوم کشوری دست یافتیم.

مدیر کل کمیته امداد افزود: از ابتدای سال تاکنون این نهاد توانسته است بیش از هفت هزار فرصت شغلی برای نیازمندان ایجاد کند و امید است با برنامه ریزی مناسبی که صورت گرفته تاپایان امسال این عدد به بیش از ۹ هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی برسد.

میری با اشاره به طرح‌های گوناگون که این نهاد در زمینه اشتغال دارد، گفت: طرح‌های هدایت شغلی، راهبری شغلی، کاریابی از طریق موسسات و پرداخت تسهیلات بانکی با مشارکت بانک‌ها از جمله مهمترین این برنامه‌ها است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به لحاظ اهمیتی که کمیته امداد برای اشتغال و توانمند سازی مددجویان تحت حمایت قائل است، از سال‌های اخیر همواره تلاش‌های موثری در زمینه ایجاد اشتغال برای مددجویان صورت گرفته است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی