تانکر حمل سوخت در شیراز، به پنج خودرو سواری پارک شده آسیب رساند


تانکر حمل سوخت در شیراز، به پنج خودرو سواری پارک شده آسیب رساند

شیراز-ایرنا-رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: تانکر حمل سوخت به هنگام حرکت با پنج خودرو سواری پارک شده در کوچه‌ای واقع در بلوار امیرکبیر شیراز برخورد کرد و به آن‌ها آسیب رساند.

محمدهادی قانع شامگاه دوشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: ساعت ۱۹ شامگاه دوشنبه ۲۰ دیماه ۱۴۰۰ این حادثه تصادف در کوچه ۳۵ بلوار امیرکبیر به سامانه ۱۲۵ اعلام و مأموران دو ایستگاه آتش‌نشانی ۱۴ و ۵ به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: براساس گزارش حادثه یک دستگاه تریلی حمل سوخت به هنگام حرکت و به دلایل نامشخص با پنج خودرو سواری( پژو پارس، پژو ۲۰۶، پاترول، پراید و آزارا) پارک شده در کوچه برخورد کرد که بر اثر این حادثه سرنشین خانم خودرو پژو پارس مصدوم و سریعا به مراکز درمانی منتقل شد.

تانکر حمل سوخت در شیراز، به پنج خودرو سواری پارک شده آسیب رساند


قانع اضافه کرد: مخزن تریلی در زمان حادثه فاقد سوخت بود، اما شدت برخورد تریلی با خودروهای پارک شده منجر به نشت شدید گازوئیل از باک تریلی و بنزین از خودرو های سواری شده بود.
وی بیان کرد: با توجه به احتمال وقوع آتش سوزی در محل حادثه آتش نشانان با استفاده از شیر هیدرانت موجود در محل و پاشش مداوم آب، محل را از گازوئیل و بنزین پاک سازی و به ایمن سازی خودروهای تصادفی پرداختند.
رئیس سازمان اتش نشانی شیراز گفت: علت این تصادف از سوی کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است.

بولوار امیرکبیر شیراز که به جاده بوشهر و جاده سیمان نیز مشهور است تا سه دهه پیش به نوعی جاده کمربندی و خارج از شهر محسوب می شد.
با گسترش شهر شیراز و افزایش جمعیت این کلانشهر، بولوار امیرکبیر اینک چسبیده به شیراز و از مراکز پرجمعیت است اما تردد ماشین های سنگین و وجود تعمیرگاه و گاراژ از یادگارهای ماندگار زمان پیش از مسکونی شدن این بولوار است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...