مهلت ارسال آثار به جشنواره کالاهای فرهنگی فیروزه تا پنجم بهمن تمدید شد


مهلت ارسال آثار به جشنواره کالاهای فرهنگی فیروزه تا پنجم بهمن تمدید شد

تبریز - ایرنا - معاون فرهنگی و رسانه‌ای مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره کالاهای فرهنگی فیروزه تا پنجم بهمن سال جاری تمدید شد.

وحید حسین‌زاده، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به استقبال مخاطبان و علاقمندان این جشنواره افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ یاد شده به دبیرخانه جشنواره واقع در تبریز،‌ خیابان امام خمینی، نرسیده به چهارراه آبرسان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، معاونت فرهنگی ارسال کنند.

وی اظهار داشت: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی jayezehfiroozeh.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

حسین‌زاده، ادامه داد: دومین جشنواره کالاهای فرهنگی فیروزه در موضوعات مختلفی مانند عروسک، نوشت‌افزار، پیکسل و هدایای فرهنگی با هدف فرهنگ سازی تولید و مصرف کالای ایرانی برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، این جشنواره همزمان با هفتمین دوره جایزه فیروزه برگزار می‌شود و توسعه فرهنگی و بهره‌گیری از ظرفیت ‌های بومی در این حوزه، ارتقا و ترویج محصولات فرهنگی و هنری کاربردی با رویکرد کشف خلاقیت‌ها و ایده‌های نو در استان از اهداف برگزاری این جشنواره است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آغاز فرایند ثبت نام جشنواره معرفی کارگران، گروه‌های کار و واحد نمونه آذربایجان شرقی