“چهارشنبه آخرین روز هفته” ترجمان واقعیت به زبان درام


“چهارشنبه آخرین روز هفته” ترجمان واقعیت به زبان درام

به گزارش دیباچه ، "چهارشنبه آخرین روز هفته" عنوان نمایشی است به کارگردانی "سیاوش مهندسی" که از ۲۲دیماه ۱۴۰۰ در سالن اهورا پردیس تئاتر تیتان به روی صحنه خواهد رفت. "سیاوش مهندسی" در نخستین تجربه کارگردانی خود نمایشی اجتماعی...

به گزارش دیباچه ، "چهارشنبه آخرین روز هفته" عنوان نمایشی است به کارگردانی "سیاوش مهندسی" که از ۲۲دیماه ۱۴۰۰ در سالن اهورا پردیس تئاتر تیتان به روی صحنه خواهد رفت.

"سیاوش مهندسی" در نخستین تجربه کارگردانی خود نمایشی اجتماعی که متن آن ماحصل همکاری مشترک "فاطیما برازنده" و "مهدی مهریار" است به روی صحنه می‌آورد.
“چهارشنبه آخرین روز هفته” براساس سال‌ها پژوهش و مطالعه در زمینه آسیب‌های اجتماعی و معضلات حاشیه‌نشینی نگاشته شده؛ تا جایی که بدون تردید آن را می‌توان برگردان و ترجمان جدیدی، از یک حادثه و واقعه مستند به زبان درام و در قاب صحنه عنوان کرد.

“چهارشنبه آخرین روز هفته” ترجمان واقعیت به زبان درام
در این نمایش "حسن اسدی" بازیگر کهنه‌کار سینما، تئاتر و تلوزیون، سیاوش مهندسی"، "حمید
دمیرچی و "حامد رحیمی نصر" که در امر کارگردانی اثر نیز به عنوان مشاور دخیل بوده در کنار تک پرسوناژ زن نمایش "شقایق فتحی" نقش‌آفرینی خواهند کرد.

نمایش "چهارشنبه آخرین روز هفته" از روز چهارشنبه بیستم و دومین روز دیماه ۱۴۰۰ با مدت زمان ۶۰ دقیقه در پردیس "تئاتر تیتان"، سالن اهورا میزبان مخاطبان تئاتر خواهد بود.
علاقمندان می‌توانند از طریق لینک https://tiw.al/olC9 بلیط این نمایش را در سه روز نخست با ۴۰درصد تخفیف تهیه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی