آغاز عملیات اجرایی فاز دوم زنجیره تولیدی محصولات لبنی بروجرد


آغاز عملیات اجرایی فاز دوم زنجیره تولیدی محصولات لبنی بروجرد

کارخانه شیر خشک بروجرد از طرح‌های ارزشمند لرستان محسوب می‌شود و این قابلیت را دارد که به‌واسطه آن مراکز دامپروری بیشتری در سطح استان ایجاد و فرصت‌های شغلی خوبی فراهم شود.

پروژه کارخانه شیرخشک بروجرد بعد از ۳۵ سال احیا شده که برای شهرستان یک برند محسوب می‌شود و مرکز پالایش شیر ایران خواهد شد.

با احیای این پروژه اشتغال مستقیم و فرصت‌های شغلی غیرمستقیم، رونق دامپروری در منطقه و در روستاهای بروجرد و اشترینان و شهرستان‌های هم‌جوار، زمینه‌سازی جهت احداث واحدهای جدید دام‌پروری در بروجرد و اشترینان ایجاد خواهد شد.

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی دراین‌باره، اظهار کرد: با بهره‌برداری کامل از پروژه شیرخشک، این کارخانه به یک مجموعه تولیدی تبدیل خواهد شد و می‌توان ۸۰۰ تن شیری که در لرستان و شهرهای همجوار تولید می‌شود را در بروجرد فرآوری کرد.

وی تصریح کرد: با پیگیری مستمر و مساعدت شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی کشور همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر عملیات اجرایی فاز دوم زنجیره تولیدی محصولات لبنی آغاز می‌شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی تولید ۵ محصول جدید به‌عنوان فاز دوم از زنجیره تولیدی محصولات لبنی در شهرستان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!