یادواره شهدای روحانی در نهاوند برگزار شد


یادواره شهدای روحانی در نهاوند برگزار شد

همدان- ایرنا- یادواره شهدای روحانی روز پنجشنبه با حضور «سید محمد حسینی» معاون پارلمانی رییس جمهور، استاندار همدان و جمعی از مسئولان در مصلی شهر نهاوند از توابع استان همدان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، امام جمعه نهاوند در این آیین گفت: در طول تاریخ، ائمه جمعه و روحانیان به عنوان وارثان امامان توانستند نظام و انقلاب را حفظ کنند.

حجت الاسلام «عباسعلی مغیثی» افزود: ۴۲ سال است که نظام جمهوری اسلامی با تدبیر امام راحل و رهبری فرزانه انقلاب در حال پیشرفت است.

یادواره شهدای روحانی در نهاوند برگزار شد

وی ابراز امیدواری کرد: توسعه و آبادانی کشورمان با حمایت و وحدت مردم و عملکرد مطلوب مسئولان تداوم یابد.

به گزارش ایرنا، «سیدمحمد حسینی» معاون پارلمانی رییس جمهور صبح امروز وارد شهرستان نهاوند شد و در بدور ورود و با استقبال رسمی مقامات و مدیران این شهرستان در گلزار شهدای شهر حاضر و به مقام شامخ شهدای این دیار ادای احترام کرد.

معاون پارلمانی رییس جمهور همچنین در ادامه با همراهی استاندار همدان و جمعی از مسئولان در حسینیه جوانان شهر نهاوند و مرقد مطهر علی ابن موسی جعفر(ع) حاضر شد و به مقام شهید آیت الله «محمد علی حیدری» از شهدای هفت تیر نیز ادای احترام کرد.

معاون پارلمانی رییس جمهور همچنین با حضور در منزل شهید حجت الاسلام «طیب خرم آبادی» با خانواده این شهید دیدار و لوح سپاس به پدر این شهید تقدیم کرد.

معاون پارلمانی رییس جمهور بعداز ظهر امروز نیز در ادامه سفر خود به استان همدان با نیروهای انقلابی و دانشگاهیان همدان دیدار می کند و برنامه پایانی این سفر نیز دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان است.

شهرستان نهاوند ۸۵۳ شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده که ۱۷ نفر از این شهدا روحانی هستند.

شهرستان نهاوند در جنوب استان همدان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل ساده 1402 با طرح های شیک و جذاب