سرمربی پدیده: بسیار ابتدایی گل می خوریم


سرمربی پدیده: بسیار ابتدایی گل می خوریم

اهواز - سرمربی تیم پدیده گفت: بازیکنان ما بسیار خوب می جنگند اما در هر بازی بسیار ابتدایی گل می خوریم و از این بابت ناراحتیم. 

به گزارش ایرنا داود سیدعباسی پنجشنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: فولاد تیم خوبی است و از کادرفنی فهیمی برخوردار است همچنین قهرمان جام حذفی هستند. آنها ساختار مدیریتی خیلی خوبی داشته و از همه لحاظ جزو تیم های خوب ایران می باشند.

وی افزود: بازی سختی را پیش بینی می کردیم اما نمی دانم چرا گل های خیلی بدی دریافت می کنیم. جایگاه ما در جدول روی اعتماد به نفس بازیکنان تاثیر گذاشته و به راحتی تن به باخت می دهیم.

سرمربی پدیده با بیان اینکه برخی بازیکنان ما ۹ بازی بدون استراحت کار کردند گفت: ما امروز گل بدی خوردیم و یک بازیکن ما اخراج شد اما ۱۰ نفره تا دقیقه ۹۰ با تمام توان جنگیدیم و با انگیزه ای که از بچه ها سراغ دارم نسبت به آینده امیدواریم.

وی در مورد داوری بیان کرد: داوری مشکلی نداشت و پنالتی حریف درست بود. بازیکنان جوانی داریم که برای اولین بار در لیگ برتر بازی می‌کنند همچنین در چند بازی اخیر چهار بازیکن اخراجی داشتیم.

سیدعباسی در پاسخ به این پرسش که تیمش در لیگ ماندنی است گفت: هیچ چیز غیرممکن نیست اما باید در نیم فصل دوم تیم را تقویت کنیم. امیدوارم در تعطبلات پیش رو مشکلاتمان را برطرف کنیم.

وی افزود: امروز با تیم سطح بالای فولاد بازی کردیم که هیچ کس نمی‌تواند کیفیت آن را زیر سؤال ببرد. البته ما هم تیم جوان و باانگیزه‌ای هستیم و با اینکه ۱۰ نفره بودیم، یک قدم عقب نرفتیم که جای امیدواری دارد و اگر اشتباهات فردی را کم کنیم، می‌توانیم حریف خوبی برای تیم‌ها باشیم.

دیدار تیم های فولاد و پدیده با برتری ۲ بر صفر فولاد به پایان رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)