دروازه‌بان فجر: زمین افتضاحی داریم و از گفتن این موضوع خسته شدیم


دروازه‌بان فجر: زمین افتضاحی داریم و از گفتن این موضوع خسته شدیم

تهران- ایرنا- دروازه‌بان تیم فوتبال فجر شهید سپاسی گفت: وضعیت زمین ورزشگاه حافظیه افتضاح است و چیزی به نام چمن وجود ندارد و به همین دلیل در بازی‌های خانگی هم به سختی امتیاز می‌گیریم.

به گزارش ایرنا، «ایمان صادقی» پنجشنبه شب پس از شکست تیم فوتبال فجرسپاسی مقابل پرسپولیس در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: ما تمام تلاش خود را کردیم و خوب بازی می کردیم اما شرایط طوری پیش رفت که گل خوردیم. پرسپولیس هم خوب بازی کرد، اما می‌توانستیم امتیاز بگیریم و حیف شد.

وی در خصوص گل پرسپولیس بیان کرد: نمی‌دانم که این گل آفساید بود یا نه. کارشناسان باید نظر بدهند. یک لحظه غافلگیر شدیم و یارگیری نکردیم و فکر می‌کنم توپ پرسپولیسی‌ها به صورت مستقیم وارد دروازه ما شد.

دروازه‌بان تیم فوتبال فجرسپاسی در خصوص شرایط این تیم گفت: وضعیت زمین ورزشگاه حافظیه افتضاح است و چیزی به نام چمن وجود ندارد و به همین دلیل در بازی‌های خانگی هم به سختی امتیاز می‌گیریم. تیم‌هایی که به شیراز می‌آیند هم از شرایط رضایت ندارند. بعد از هشت سال به لیگ برتر برگشته‌ایم و حیف است که زمین خوب نداریم.

صادقی اضافه کرد: تیم‌ها حرفه‌ای شده‌اند و در بازی‌های خانگی به خوبی حریفان را تحت فشار قرار می‌دهند اما نمی‌دانم چکونه است که ما هنوز یک زمین خوب نداریم. انقدر این موضوع را گفتیم، خسته شدیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاج عالم