پرونده قضایی حادثه آتش سوزی هتل پارسیان کیش تشکیل شد


پرونده قضایی حادثه آتش سوزی هتل پارسیان کیش تشکیل شد

کیش - ایرنا - رییس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: پرونده قضایی برای بررسی تمام جوانب آتش سوزی هتل پارسیان کیش از سوی دادستانی عمومی و انقلاب این جزیره تشکیل شد.

به گزارش ایرنا، مجتبی قهرمانی روز جمعه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: دادستان عمومی و انقلاب جزیره کیش در همان دقایق اولیه وقوع حادثه با حضور در محل، دستور فوری برای تشکیل پرونده قضایی صادر کرده و بر این اساس مقرر شده است تیم کارشناسی این موضوع را به صورت دقیق بررسی و اظهار نظر کند.

وی افزود: بنا به گزارش دادستان جزیره کیش، این حادثه آتش سوزی در یک واحد فست فود واقع در طبقه هم کف هتل پارسیان جزیره کیش اتفاق افتاده که به علت ریزش سقف موجب مصدومیت ۶ نفر شده است که حال یک نفر دیگر وخیم بوده و در کما به سر می برد و بقیه پس از اعزام به بیمارستان و درمان ترخیص شده اند.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: تحقیقات قضایی در این خصوص ادامه دارد و نتایج نهایی آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

بعد از ظهر دیروز پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ حادثه انفجار کپسول گاز باعث آتش سوزی و تخریب در مجتمع خدماتی هتل پارسیان جزیره کیش شد که مصدومیت تعدادی از حاضرین در این محل را به همراه داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها