فرماندار: مسیر ارتباطی شهرستانهای خوی - چالدران مسدود است


فرماندار: مسیر ارتباطی شهرستانهای خوی - چالدران مسدود است

ارومیه- ایرنا- فرماندار خوی در شمال آذربایجان‌غربی گفت: مسیر ارتباطی خوی - چالدران از صبح امروز، جمعه به دلیل بارش سنگین برف از طرف چالدران مسدود شده و تردد با زنجیر چرخ به سختی و آرامی امکان پذیر است.

حسین عباسی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تردد بدون زنجیر چرخ در کلیه محورهای ارتباطی خوی امکان پذیر نیست و رانندگان به طور حتم وسایل ایمنی را همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین در اثر این بارندگی مسیر ارتباطی ۵۰ روستای شهرستان خوی مسدود شده است و تمام اکیپ‌های راهداری در حال تلاش برای بازگشایی این محورها هستند.

فرماندار خوی گفت: راه ۲۶ روستا در بخش صفائیه و منطقه آلند، ۱۳ روستا در بخش قطور و ۱۳ روستا در بخش مرکزی خوی مسدود شده است.

عباسی بیان کرد: راهداران در حال بازگشایی و نمک پاشی محورهای مواصلاتی شهرستان خوی هستند و این روند تا بازگشایی کامل مسیرها ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: مسافران در صورت ضرورت به سفر تمام موارد ایمنی را رعایت کنند و زنجیر چرخ، جیره خشک و لباس گرم همراه داشته باشند.

به گزارش ایرنا، همچنین بر اساس اعلام رییس ایستگاه پلیس راه چالدران به علت بارش سنگین برف و کولاک شدید محور چالدران به خوی تا اطلاع ثانوی مسدود است و تردد در این محور فعلا با هیچ وسیله نقلیه ای امکان پذیر نیست و تردد در سایر محورهای ارتباطی نیز بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

بارش برف از ساعات ابتدایی امروز جمعه آغاز شده و تا آخر وقت امروز در سطح آذربایجان غربی فعال خواهد بود.

بارش برف در شهرهای شمالی آذربایجان غربی شدت بیشتری دارد.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

واژگونی اتوبوس در شاهین‌دژ یک کشته و چهار زخمی برجاگذاشت