امام جمعه رشت: امروز جامعه نیازمند وحدت و آرامش است


امام جمعه رشت: امروز جامعه نیازمند وحدت و آرامش است

رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه امروز جامعه نیازمند وحدت و آرامش است، گفت: گیلان بدور از هرگونه التهاب برای رفع مشکلات و کاستی‌ها نیاز به فضای برادرانه و اخلاقی دارد.

به گزارش ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های آئین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه رشت افزود: به آنانی که دغدغه انقلاب و نظام را دارند توصیه می کنم فضا را ملتهب نکنند و اگر کسانی مشکلی دارند مشکلات را بین خود و با آرامش حل کنند.

وی اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی خاری در گلوی دشمنان است و ما از این تریبون اعلام می کنیم دشمنان در خفگی خود خواهند مرد.

خطیب جمعه رشت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ۱۹ دی در دیدار با مردم قم افزود: ایشان در این دیدار بر سه محور غیرت دینی و انقلابی، جنگ نرم دشمن و وحدت تاکید داشتند که باید مورد اهتمام همه از جمله مسئولان قرار گیرد.

آیت الله فلاحتی همچنین با تمجید از شخصیت آیت الله مصباح یزدی افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری جنگِ نرمِ بسیط و متنوعی در جریان است و این هشداری برای مردم و مسئولان است.

وی ادامه داد: آنقدر برخی مسئولان اشرافیگری کردند که متاسفانه برخی از آنها نهادینه شده و حتی رسانه ها نیز در برابر این موارد و دیگر ظلم ها سکوت کردند؛ اما امروز که مردم تصمیم گرفته اند به خود اتکا کنند دایه مهربان تر از مادر شده و زبان گشوده‌اند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه فتنه ۸۸ به اندازه جنگ تحمیلی به انقلاب اسلامی ضربه زد، گفت: نباید مسئولیت ها در هیچ بخشی به اهالی فتنه سپرده شود و مسئولان با حفظ وحدت در رفع مشکلات و چالش های استان تلاش نمایند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه ۴۰ سال به ساختار گیلان بی‌توجهی شده است، بیان کرد: امیدواریم مسئولان در راستای زدودن مشکلات و اولویت های استان در کنار هم باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثمره شکر و صبر انسان مؤمن