نوجوانان مسجدی کانون‌ ‌«الزهرا (س)» در سوگ حضرت ام البنین (س) عزاداری کردند


نوجوانان مسجدی کانون‌ ‌«الزهرا (س)» در سوگ حضرت ام البنین (س) عزاداری کردند

حضوری گفت: با حضور بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری ‌«الزهرا (س)» آیین عزاداری و سوگواری حضرت ام البنین (س) برگزار شد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: برنامه عزاداری هیئت نوجوانان و نونهالان کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» با گرامی داشت حضرت ام البنین (ع) برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» افزود: در این آیین، نوجوانان مسجدی با گردهم آمدن در این کانون به سوگواری و عزادارای در رثای حضرت ام البنین (ع) پرداختند.

وی بیان کرد: از ویژگی های این مراسم، حضور یک دست نونهالان و نوجوانان مسجدی بود که به این محفل رنگ و بوی معنوی تری می بخشید.

حضوری عنوان کرد: همچنین از دیگر ویژگی های این آیین، نوای مرثیه سرایی ذاکران نوجوان اهل بیت (ع) است که جلوه ای زیبا به این محفل بخشیده بودند.

وی خاطرنشان کرد: در این مراسم، زاهدی از طلاب مدرسه علمیه «امام رضا (ع)» به سخنرانی پرداخت و میرزایی از ذاکران اهل بیت (ع) نیز مرثیه سرایی کرد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» اظهار کرد: این آیین همزمان با شب وفات حضرت ام البنین (س) و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار شد.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟