استاندار یزد از پروژه‌های در دست اقدام شهرستان بافق بازدید کرد


استاندار یزد از پروژه‌های در دست اقدام شهرستان بافق بازدید کرد

ایرنا- یزد- استاندار یزد روز جمعه در سفری یکروزه به شهرستان بافق، ضمن بازدید از پروژه های در دست اقدام این منطقه از نزدیک در جریان مشکلات و خواسته های مردم این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، مهران فاطمی در ابتدای ورود به شهر بافق به شهدای گمنام مدفون در این شهر ادای احترام نمود و سپس در محل دفتر امام جمعه بافق با حجت الاسلام سعادت فر امام جمعه این شهر دیدار و گفت و گو کرد.

استاندار یزد همچنین از مصلای قدیمی و پروژه در دست اقدام مصلای جدید بافق دیدن و سپس از ساختمان در دست احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی حضرت ولی عصر(عج) بافق بازدید نمود.

فاطمی در ادامه با همراهی جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از مجتمع در دست احداث فرهنگی هنری بافق و سالن ورزشی دانش آموزی در دست احداث بازدید کرد.

استاندار یزد در ادامه از مجتمع گردشگری فرهنگی و شهری باغ ایرانی در بافق بازدید نمود و سپس با همراهی جمعی از مدیران در جمع مردم دولت آباد و شیطور دهستان سبزدشت حضور یافت و با خانواده شهبد توکلی نیز دیدار و گفت و گو کرد.

بازدید از پروژه در دست اقدام جاده بافق سبزدشت و حضور در جلسه شورای مدیران در فرمانداری و نشست خبری در جمع رسانه های بافق از دیگر برنامه های سفر یک روزه استاندار به شهرستان بافق است.

بافق در ۱۲۰ کیلومتری شرق شهر یزد قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی