نتایج ناامید کننده تیم فوتبال شهید قندی یزد در لیگ دسته 2


نتایج ناامید کننده تیم فوتبال شهید قندی یزد در لیگ دسته 2

یزد- ایرنا- تیم فوتبال شهید قندی یزد در پایان هفتم نهم لیگ دسته 2 قهرمانی باشگاه‌های کشور با کسب نتایج ضعیف در مکان دهم جدول رده‌بندی گروه 2 مسابقات قرار گرفت.

این تیم از مجموع ۹ بازی گذشته در خانه و بیرون از آن فقط صاحب ۲ برد، چهار مساوی و سه باخت است و در فصل جاری رقابت‌ها به رغم تلاش دست‌اندرکاران و کادرفنی هنوز جایگاه مناسبی ندارد و تداوم این روند زمینه‌ساز سقوط به لیگ سه می‌باشد.

این تیم در هفته نهم مسابقات در رقابتی نفس‌گیر در شهر ارومیه با وجودی که ۲ بر صفر از تیم ۹۰ این شهرستان پیش بود در پایان با از دست دادن یک ضربه پنالتی نتیجه را سه بر ۲ به میزبان واگذار کرد و نوار ناکامی‌های تنها نماینده فوتبال یزد در لیگ ۲ باقی ماند.

تیم فوتبال قندی تاکنون در خانه و بیرون از آن به رغم تمامی تلاش‌هایی که کادرفنی و هیات مدیره باشگاه انجام داده امتیازهای خوبی را به دلایل فنی و بدشناسی و نداشتن برنامه مناسب از دست داده و هرچه به پایان رقابت‌ها نزدیک می‌شویم، بازی‌ها حساس‌تر و دارای اهمیت بیشتری می‌شود.

انتظار جامعه فوتبال و هواداران تیم فوتبال شهید قندی است که تا دیر نشده برای خارج شدن از وضعیت بحران‌زده موجود با درایت و مدیریت، اقدامی مناسب انجام دهند تا آرزوی چندین ساله برای حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور ( جام آزادگان ) محقق شود.

برای استانی با معادن و صنایع بزرگ و مردمی علاقه‌مند به ورزش به خصوص فوتبال به هیچ وجه زیبنده و پذیرفته نیست که هنوز تیمی در رده بالای لیگ‌های کشور نداشته باشد در حالی که برخی همسایگان یزد نه تنها در لیگ برتر که تیم‌های متعددی در سایر مسابقات معتبر ملی دارند .

امیدواریم کادر فنی و بازیکنان تیم قندی با درس‌آموزی از مسابقات گذشته، بررسی کامل شرایط و برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، ادامه مسابقات را با پیروزی و کسب امتیاز لازم و حضور در بالای جدول رقابت ها برای کسب سهمیه لیگ آزادگان برای فصل آینده سپری کنند.

نتایج ناامید کننده تیم فوتبال شهید قندی یزد در لیگ دسته 2

تا پایان هفته نهم لیگ دسته ۲ کشور تیم شاهین بندرعامری بوشهر با کسب ۲۱ امتیاز، نود ارومیه با ۱۷ و فولاد نوین اهواز با ۱۶ امتیاز به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم گروه قرار دارد و تیم گل ریجان البرز با پنج امتیاز قعرنشین گروه دوم لیگ است.

تیم قندی در گروه دوم لیگ دسته دوم با ۹۰ ارومیه، گل‌ریحان البرز، مس‌نوین کرمان، شاهین بندرعامری، اسپاد الوند تهران، خلیج فارس بندرماهشهر، عقاب تهران، اترک بجنورد، پاس همدان، فولاد نوین اهواز، مهیار ایمان سبز شیراز و شهرداری نوشهر هم گروه است.

در گروه اول تیم‌های چوکای تالش، شهرداری ماهشهر، نیروی زمینی تهران، علم و ادب تبریز، سپیدرود رشت، شمس‌آذر قزوین، ایران جوان بوشهر، شهدای بابلسر، پیام توس خراسان رضوی، شهرداری بندرعباس، ملی حفاری اهواز، شهرداری بم، شهید اورکی اسلامشهر و شهدای رزکان البرز هم‌گروه است.

مسابقه لیگ دسته دوم فوتبال قهرمانی کشور در ۲ گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با رعایت نکات بهداشتی زیرنظر سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال پیگیری می‌شود و در پایان تیم های اول و دوم جواز حضور در لیگ دسته اول کشور ( جام آزادگان ) را کسب می‌کند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !