کولاک محور تکاب - ایران‌خواه در جنوب آذربایجان غربی را مسدود کرد


کولاک محور تکاب - ایران‌خواه در جنوب آذربایجان غربی را مسدود کرد

مهاباد- ایرنا- فرمانده پلیس‌راه شاهیندژ - تکاب گفت: محور تکاب - دوراهی ایران‌خواه در جنوب آذربایجان غربی به‌ علت بارش برف و کولاک تا اطلاع بعدی مسدود است.

سرگُرد رضا پاکرو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این محور که گردنه‌های سخت‌گذر و برف‌گیر دارد، از نیمه شب گذشته به دلیل بارش برف مسدود شده و تردد در آن جریان ندارد.

وی بیان‌کرد: تردد در محور تکاب - دوراهی ایرانخواه به علت کولاک و یخبندان امکان‌پذیر نیست از این‌رو شهروندان و رانندگان تا بازگشایی کامل این محور اقدام به تردد در آن نکنند.

فرمانده پلیس‌راه شاهیندژ - تکاب اظهار داشت: شهروندان و رانندگان شهرستان تکاب نیز ضمن خودداری از سفرهای غیرضروری در روزهای برفی، برای عزیمت به شهرهای همجوار از جمله سقز و دیواندره در استان کردستان به جای محور دوراهی ایران‌خواه از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

سرگُرد پاکرو ادامه‌ داد: همچنین به دلیل بارش برف و کولاک تردد در گردنه سخت‌گذر "مایین‌بلاغ" در محور تکاب - شاهیندژ تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

راهداران تکاب از روز گذشته، جمعه تاکنون محورهای مواصلاتی تکاب را در چند نوبت برف‌روبی و نمک‌پاشی کرده‌اند.

محور تکاب - دوراهی ایران‌خواه مسیر ارتباطی تکاب در استان آذربایجان‌غربی به شهرستان‌های «سقز» و «دیواندره» در استان کردستان است که نقش‌ مهمی در حمل‌ و نقل کالا و مسافر برعهده‌ دارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه