خبر خوش سخنگوی دولت برای هواداران تیم ملی فوتبال / حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور بر مزار نویسنده آب هرگز نمی میرد


خبر خوش سخنگوی دولت برای هواداران تیم ملی فوتبال / حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور بر مزار نویسنده  آب هرگز نمی میرد

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان - چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند. برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید

بخشی از صحبت های رئیسی در جمع مردم هرمزگان / بازدید وزیر امور اقتصادی و دارائی از انبارهای اموال تملیکی / پست زارع پور درخصوص پایگاه سازمان فضایی ایران

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور توئیتی را از حضور بر سر مزار شهید سلگی در حسابش منتشر کرد:

"در سفر به نهاوند توفیق رفیق شد که مزار شهید سردار میرزا محمد #سلگی را زیارت کنیم، مجاهد دلاوری که در دفاع مقدس دوپایش قطع شد و بعد از جنگ راوی حماسه همرزمانش شد و خاطراتش در "آب هرگز نمی‌میرد" منتشر شد که امام خامنه‌ای با تحسین سردار و کتاب، بر آن تقریظ نوشتند."

خبر خوش سخنگوی دولت برای هواداران تیم ملی فوتبال / حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور بر مزار نویسنده "آب هرگز نمی میرد"

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت از موافقت ستاد ملی کرونا با حضور تماشاگر در دیدار مسابقات مقدماتی جام جهانی خبر داد:

"ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست رئیس جمهور، با درخواست وزارت ورزش مبنی بر حضور تماشاگر در بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران برای مسابقات انتخابی جام‌جهانی موافقت کرد.
سقف ورود تماشاگر محدود، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ضروری و وزارت ورزش مسئول نظارت بر رعایت دستورالعمل‌ها است."

خبر خوش سخنگوی دولت برای هواداران تیم ملی فوتبال / حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور بر مزار نویسنده "آب هرگز نمی میرد"

کاظم غریب آبادی، معاون امور بین الملل قوه قضائیه پستی از سفر یک روزه به استان گلستان و بازدید از زندان این استان پستی را به اشتراک گذاشت:

"در سفر یک روزه به استان گلستان، در بازدیدی که به همراه رئیس کل دادگستری، دادستان و برخی مقامات قضایی استان از زندان استان گلستان داشتیم، حسب گفتگو با زندانیان و مقامات قضایی مقرر شد تعدادی از زندانیان با وجود اینکه مدتی از محکومیت آن‌ها باقی مانده است، با رافت اسلامی و استفاده از ظرفیت‌های قانونی از زندان آزاد شوند.

همچنین با کمک‌های صورت گرفته، مشکلات مالی تعدادی دیگر از زندانیان نیز رفع شد که ۷ مددجوی زندان‌های گرگان و گنبد در جریان این بازدید آزاد شدند.

افتتاح دفتر معاضدت و مشاوره حقوقی کانون وکلای استان گلستان، شرکت و ارائه سخنرانی در نشست تخصصی هم اندیشی با شورای قضایی، روسای دادگستری و دادستان‌های استان گلستان، و دیدار با نماینده، ولی فقیه در این استان از دیگر برنامه‌ها در جریان این سفر یک روزه بود."

خبر خوش سخنگوی دولت برای هواداران تیم ملی فوتبال / حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور بر مزار نویسنده "آب هرگز نمی میرد"

علی دارابی، قائم‌مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پستی از نخستی همایش معاونان میراث فرهنگی را در صفحه اش منتشر کرد:

"نخستین همایش معاونان میراث فرهنگی کشور چهارشنبه ۲۲ دیماه ۱۴۰۰ در تهران با حضور مهندس ضرغامی وزیر محترم میراث فرهنگی برگزار شد. همه معاونین میراث در این نشست حضور داشتند.

در دوره‌ای که افتخار خدمتگزاری در وزارت میراث را دارم به دنبال این هستیم که مسائل اصلی میراث فرهنگی، توصیف وضع کنونی، فرصت‌ها و چالش‌ها و چشم انداز آینده را به عنوان سند میراث فرهنگی تدوین کنیم.

این مهم به دست نمی‌آید مگر با خرد جمعی، مشورت، گفتگو و تضارب آراء دست اندرکاران اصلی و بدنه وزارت میراث فرهنگی کشور. برای این امر تا کنون دو نشست با پیشکسوتان و سرآمدان حوزه میراث، یک جلسه چند ساعته با معاونین سابق میراث فرهنگی کشور داشتیم و کارگروه‌های مختلف و شورا‌های راهبردی در زمینه‌های مختلف تشکیل شده است. روز چهارشنبه نشست معاونین میراث فرهنگی در ۴ بخش حوزه ثبت، موزه ها، حفظ و احیا و پایگاه‌های برگزار گردید که چند تن از معاونین میراث استان‌ها به نمایندگی، موضوعات و مشکلات این حوزه‌ها را بیان کردند و مدیران کل معاونت میراث نیز با توجه به صحبت‌های آن‌ها مطالب خود را بیان نمودند."

خبر خوش سخنگوی دولت برای هواداران تیم ملی فوتبال / حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور بر مزار نویسنده "آب هرگز نمی میرد"

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصویر روز ناسا: شبیه‌سازی تصادف دو سیاهچاله / فیلم