میلیاردری که 50 درصد ثروتش را بیت‌کوین خرید


پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: بیل میلر، سرمایه‌گذار میلیاردر اعلام کرد 50 درصد از ارزش خالص دارایی خود را به بیت‌کوین تبدیل می‌کند. به گزارش بانک مردم و به نقل از تجارت‌نیوز، با اینکه بیت‌کوین در ماه ژانویه 2022 به پایین‌ترین سطح چند ماه اخیر خود سقوط کرد بسیاری از سرمایه‌گذاران با دید بلندمدت روند بیت‌کوین را صعودی می‌دانند. این سرمایه‌گذار...

کد خبر : 170966 تاریخ انتشار : 26 دی 1400

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: بیل میلر، سرمایه‌گذار میلیاردر اعلام کرد ۵۰ درصد از ارزش خالص دارایی خود را به بیت‌کوین تبدیل می‌کند.
به گزارش بانک مردم و به نقل از تجارت‌نیوز، با اینکه بیت‌کوین در ماه ژانویه ۲۰۲۲ به پایین‌ترین سطح چند ماه اخیر خود سقوط کرد بسیاری از سرمایه‌گذاران با دید بلندمدت روند بیت‌کوین را صعودی می‌دانند.
این سرمایه‌گذار میلیارد اعلام کرده حدود ۵۰ درصد از دارایی خود را به بیت‌کوین و سهام شرکت‌هایی مانند میکرواستراتژی اختصاص می‌دهد.
میلر می‌گوید ۵۰ درصد دارایی باقی مانده خود را به سهام آمازون اختصاص داده است.
میلر اولین بیت‌کوین خود را در سال ۲۰۱۴ زمانی که بیت‌کوین ۲۰۰ دلار ارزش داشت خریداری کرد و زمانی که این ارز ۵۰۰ دلار شد میلر دوباره بیت‌کوین خرید.
میلر در مصاحبه‌های خود گفت: بیت‌کوین برای من حکم بیمه سرمایه در برابر فاجعه مالی را دارد و این ارز ابزاری قدرتمند برای ذخیره ارزش است. تعداد بیت‌کوین محدودی دارد و از طلا پیشی گرفته است.
اگرچه میلر ۵۰ درصد از سرمایه خود را در بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کرده اما به افراد عادی توصیه می‌کند بیش از یک درصد دارایی خود را در بازار رمزارزها سرمایه‌گذاری نکنند.
«ما چه ابزاری برای سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنید که بیمه سرمایه شما در یک فاجعه مالی باشد و هم بتواند بازدهی مثبت بالایی داشته باشد.»
قدمت سرمایه‌گذاری میلر حدود ۴۰ سال است و او صندوق سرمایه‌گذاری خود را در سال ۱۹۹۹ تاسیس کرده است.
همه میلر را به عنوان سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر می‌شناسند و صندوق او در بحران سال ۲۰۰۸ حدود ۶۰ درصد ارزش خود را از دست اما او دوباره قد علم کرد و ثروت بر باد رفته را دوباره بدست آورد.

میلیاردری که 50 درصد ثروتش را بیت‌کوین خرید میلیاردری که 50 درصد ثروتش را بیت‌کوین خرید میلیاردری که 50 درصد ثروتش را بیت‌کوین خرید
4 views

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تودیع و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید بانک ملت