درخواست بیش از 80 رسانه برای پوشش جشنواره موسیقی فجر


با پایان فراخوان دعوت از رسانه‌ها برای حضور در سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، 81 رسانه برای حضور و پوشش این دوره از جشنواره اعلام آمادگی کرده‌اند. نوشته درخواست بیش از 80 رسانه برای پوشش جشنواره موسیقی فجر (https://musiceiranian.ir/434441-%d8%ac%d8%b4%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%85%d9%88%d8%b3%db%8c%d9%82%db%8c-%d9%81%d8%ac%d8%b1-12.html)...

درخواست بیش از 80 رسانه برای پوشش جشنواره موسیقی فجربا پایان فراخوان دعوت از رسانه‌ها برای حضور در سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، ۸۱ رسانه برای حضور و پوشش این دوره از جشنواره اعلام آمادگی کرده‌اند.

در مجموع ۸۱ رسانه داخلی و خارجی براساس فراخوان دعوت از رسانه‌ها برای حضور و پوشش رسانه‌ای این دوره از جشنواره اعلام آمادگی کرده‌اند.

از این تعداد ۱۹ خبرگزاری، ۱۲ روزنامه، ۳۲ پایگاه خبری و تحلیلی، ۸ شبکه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و ۱۰ شبکه خارجی درخواست حضور داده‌اند که فعالیت مستمر رسانه‌ها و خبرنگاران در حوزه موسیقی از اولویت‌های ستاد سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر بوده و ستاد جشنواره پس از بررسی درخواست‌ها، اصحاب محترم رسانه را برای حضور در جشنواره پذیرش خواهد کرد.
سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر هم‌زمان و در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه ۱۴۰۰ به دبیری حسن ریاحی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!